Nakon kratkog prvomajskog odmora EKO Lein racing team ponovo je na stazi. Domaćin druge trke šampionata centralne Evrope je Austrija i čuvena F1 pista, Red Bull Ring. U pitanju je staza koju Milovan Mikica Vesnić, Mladen Lalušić i Rudolf Pešović odlično poznaju pa ni ćudljivo austrijsko vreme nije moglo poremetiti planove srpskih automobilista koji su ponovo dominirali na kvalifikacionim treninzima zauzevši čelne pozicije za sve tri trke koje su na programu sutra, u subotu 14. maja.
Na prvom treningu za sprint trku koji je vožen na vlažnoj stazi Vesnić je bio najbrži ispred Lalušića, Pešovića, Ivana Lexa i Jakuba Wyszomirskog. Nekoliko sati kasnije, ovoga puta na suvoj podlozi, Lalušić je uzvratio Vesniću dok je Pešović ponovo trećeplasiran. Kvalifikacije za endurance trku u trajanju od jednog sata zatvorile su današnji trkački program a za razliku od Mađarske ovoga puta je mladi Novosađanin Mladen Lalušić bio taj koji je jurio vreme za startnu poziciju i zadatak izvšio odlično postigavši još jedno najbolje vreme u klasi.
Milovanu Vesniću je ovo bio prvi nastup u automobilu TCR specifikacije koji je proteklih meseci pripreman i sklapan u Srbiji, u trkačkoj radionici porodice Vesnić – „Ponovo smo tu pre svega testova radi. Nov automobil je sklopljen pre samo nekoliko dana pa je takmičenje na Red Bullu odlična prilika da vidimo rezultate napornog rada.“ – poručio je Vesnić iz Austrije – „Imali smo sitnih problema sa alternatorom pri kraju drugog treninga što se nakon konsultacije sa kolegama ispostavilo kao boljka kod stare verzije alternatora a koja je fabrički rešena ako se odlučite za kupovinu novog automobila. Zbog ovog problema sam imao i malo izletanje na drugom treningu kada menjač zbog pada napona jednostavno nije hteo u „treću“. Mi o ovom nedostatku pri preradi automobila na novu specifikaciju nismo bili obavešteni i po svoj prilici te dečije bolesti moramo rešavati u hodu. U globalu automobil funkcioniše fantastično i sasvim sam zadovoljan. Ono što nam jedino nedostaje ovde u Austriji je prava konkurencija koja bi nam dala motiv da „zapnemo“ još više. Nadali smo se da ćemo voziti sa automobilima iz klase TWC gde su još dva Seata ali na žalost organizator je odlučio da ceo CEZ vozi kao divizija od skoro 40 automobila pa je bilo gotovo nemoguće sastaviti čist „brz“ krug.“
I sam Lalušić se najviše žalio na nedostatak ozbiljnije konkurencije ali je „interna“ trka sa svojim mentorom ipak bila imperativ a na kraju je završena nerešeno. Mladen je sa druge strane odlično dovršio timski posao odvozivši i kvalifikacije za endurance trku u kojoj sa Vsnićem deli vozačko sedište– „Automobil je odlično pripremljen i na drugom treningu sam mogao još brže da nije bilo previše takmičara na stazi. Odlučili smo da trening za endurance vozim ja što sam iskoristio da dodatno popravim svoje vreme. CEZ definitivno vidim samo kao dobar trening za takmičenja na višem nivou jer smatram da smo i vozački i kao tim preozbiljni za konkurenciju.“
Sve tri trke naših takmičara na Red Bull ringu na programu su sutra i sa pravom možemo očekivati još lepih vesti iz Austrije.
ASK EKO Lein racing team Vesnic