Zbogom sivoj, zdravo bojama

Od danas, FIAT prestaje da proizvodi sive automobile. Odluka je donesena s ciljem da se pojača važnost boja u životu, otelotvorujući italijanski način života i potvrđujući vrednost brenda – nova Dolce Vita.

Italija je zaista povezana s živopisnim bojama poput italijanskog mora, italijanskog sunca, italijanske zemlje i italijanskog neba; pejzaži koji pružaju brendu FIAT mnogo inspiracije za njegove automobile. Strategija se primenjuje kako bi se dodao prepoznatljiv element FIAT automobilima na tržištu, s obzirom na to da je 2023. godina izvanrednih promena za brend.

„Prekršili smo pravila: odlučili smo da prestanemo da proizvodimo sive FIAT automobile. To je izazovno i remeti status kvo i ima za cilj dalje jačanje FIAT-ove vodeće pozicije kao brenda radosti, boja i optimizma. Italija je zemlja boja i, počevši od danas, FIAT automobili su to takođe – izjavio je Olivije Fransoa, izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga u grupi Stellantis. „Ovaj izbor naglašava vrednosti novog Dolce Vita i italijanski DNK koji je otelotvoren brendom. FIAT želi da inspiriše ljude da žive s optimizmom i pozitivnošću, a to će takođe biti jedna od misija novog modela Fiat 600e, električnog automobila namenjenog porodicama i prijateljima, koji će biti predstavljen 4. jula.“

U posebnom novom videu, zahvaljujući kome kupci mogu da istraže FIAT-ov potpuno novi šareni svet, izvršni direktor brenda Olivije Fransoa zaranja u boje u novom modelu Fiat 600e, sa porukom: „ITALIJA. ZEMLJA BOJA. FIAT. BREND BOJA.“

Aktuelna FIAT gama – koja obuhvata modele Novi 500, 500 Hybrid, 500X, Panda i Tipo – dostupna je u različitim nijansama sledećih boja: Gelato white, Sicilia orange, Paprika orange, Passione red, Blu Dipinto di Blu, Italia blue, Venezia blue, Rugiada green, Foresta green, Rose gold i Cinema black – sve nose inspirativna imena koja podsećaju na prelepe pejzaže Italije i atmosferu dolce vita.

 

FIAT Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *