7 miliona prodatih Toyota hibrida u svetu

Toyota je objavila je da ukupna globalna prodaja hibridnih Toyota i Lexus vozila premašuje brojku od 7 miliona, zaključno sa 30. septembrom kada je iznosila 7.053 miliona vozila*1. Poslednjih milion vozila je prodato najbrže do sada, za samo devet meseci.

Umanjenje uticaja na životnu sredinu je prioritet za Toyotu. Na osnovu uverenja da ekološka vozila zaista mogu da imaju pozitivan uticaj ako se masovno koriste, Toyota je učinila sve napore da tržište masovno prihvati hibridna vozila.

Zaključno sa ovim mesecom, Toyota prodaje 27 različitih hibridnih putničkih modela vozila i jedan ‘plug-in’ hibridni model u više od 90 zemalja i regiona sveta. Osim toga, od početka ove godine pa do kraja 2015, Toyota će predstaviti ukupno 15 novih hibridnih vozila, uključujući „Voxy Hybrid“ i „Noah Hybrid“ (samo za Japan), Lexus NX300h, kao i Lexus RC300h, koji će biti predstavljen u drugoj polovini oktobra. Toyota će nastaviti da proširuje svoj hibridni asortiman i da povećava broj zemalja i regiona gde prodaje hibridna vozila.

toyota_7miliona_hibrida1

Toyota je izračunala da su do 30. septembra ove godine hibridna vozila za otprilike 49 miliona tona*2 smanjila emisije CO2 – za koje se veruje da su jedan od uzroka globalnog zagrevanja – a koje bi inače emitovala benzinska vozila slične veličine i voznih performansi. Toyota takođe procenjuje da su njena hibridna vozila uštedela otprilike 18 miliona kilolitara benzina, u poređenju sa benzinskim vozilima slične veličine.

Toyota je avgusta 1997. predstavila Coaster Hybrid EV, a decembra iste godine Prius – prvo masovno proizvedeno hibridno putničko vozilo na svetu. Od tada, Toyotina hibridna vozila su fantastično prihvaćena od kupaca širom sveta.

toyota_7miliona_hibrida2

Hibridna tehnologija, koja objedninjuje sve tehnologije neophodne za razvoj ekoloških automobila i koja može da koristi različite vrste goriva, prepoznata je od Toyote kao ključna ekološka tehnologija za 21. vek. Toyota stoga planira da poveća performanse, smanji cenu koštanja i proširi asortiman svojih vozila – uključujući i ekološka ne-hibridna vozila – kako bi proizvela vozila popularna među kupcima.

*1 Uključujući ‘plug-in’ hibridna vozila: podatak Toyote.
*2 Broj registrovanih vozila x pređena udaljenost x efikasnost goriva (stvarna efikasnost goriva u svakoj zemlji) x faktor konverzije CO2.

 

Toyota Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *