Novo poglavlje je dodato uspešnoj priči Opel Insignije. 750.000. primerak Opelovog vodećeg modela je sišao sa proizvodne linije u fabrici u Riselshajmu. Tim za finalno sklapanje, koji vodi upravnik fabrike Aksel Šajben (Axel Scheiben), proslavio je dolazak Opel Insignije OPC Sports Tourer u ekskluzivnoj OPC jarko plavoj boji.
Jubilarni automobil je perjanica u Insignijinoj proizvodnoj liniji. Pogoni ga 2,8 litarski turbo motor sa 239 kW/325 ks, koji maksimalni obrtni moment od 435 Nm šalje na sve točkove. Ovaj karavan iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 6,3 sekunde.
Aksel Šajben kaže: „Ovo je poseban dan za čitav tim. Imamo sve razloge da budemo ponosni na činjenicu da smo proizveli našu uspešnu Insigniju 750.000 puta. Naš tim obavlja sjajan posao iz dana u dan, proizvodeći veoma kompleksna vozila vrhunskog kvaliteta.“ Opelova perjanica se proizvodi ekskluzivno u glavnoj fabrici u Riselshajmu.
Šef Opel grupe, dr Karl-Tomas Nojman (Karl-Thomas Neumann), istakao je važnost Insignije za čitavu kompaniju: „Insignia je naša perjanica i vodeći model marke. Sa ovim automobilom, mi pokazujemo šta smo sposobni da napravimo u smislu dizajna, tehnologije i kvaliteta. Insignia je odigrala ključnu ulogu u vraćanju Opela u igru.“
Opel Insignia, koja je osvojila prestižno priznanje za „Evropski automobil godine 2009.“, godinu dana nakon lansiranja, postala je još popularnija od kada je na scenu stupila druga generacija, krajem leta 2013. Do danas, nova verzija je naručena 155.000 puta. Samo prošle godine, Opel je prodao više od 100.000 Insignija, što je porast od oko 19 odsto. Ovo je perjanicu marke učinilo četvrtim najpopularnijim Opelovim modelom. „Na ovaj način, Insignia dodatno dokazuje uspeh svoje tržišne ofanzive“, kaže dr Nojman.
Prošle godine, za Opelovom limuzinom srednje veličine posebno interesovanje je pokazano u Ujedinjenom Kraljevstvu, Nemačkoj i Španiji, dok je generalno u Evropi zabeležen najveći procentualni tržišni rast u segmentu.
Porodica Insignia je sačinjena od pet varijanti – hečbek, limuzina, Sports Tourer karavan, Country Tourer karavan i OPC. Najpopularnije boje u Evropi su „grafitno crna“ i „snežno bela“.
Kupci Insignije mogu da biraju između benzinskog, dizel i pogona na tečni naftni gas (TNG). Osnovni model sa 1,4 litarskim turbo benzinskim motorom sa 140 ks, Start/Stop sistemom i šestostepenom manuelnom transmisijom malog trenja, dostupan je već od 24.515 evra u izdašnom „Business Edition“ paketu opreme.
Insignia je takođe dostupna sa novim 2,0 litarskim modernim turbo dizel agregatom. Novi, ultra-moderni četvorocilindarski agregat iz Kajzerslauterna sa 170 ks impresionira svojom snagom, redukovanom potrošnjom goriva i smanjenom emisijom štetnih gasova, kao i minimalizovanim stepenom buke i vibracija.
Insignia je spremna za još veći međunarodni uspeh. Kasnije u toku ove godine, Insignia OPC sedan će se naći na putu za Australiju i Novi Zeland pod imenom Holden Insignia VXR. Pored toga, dodatna verzija Insignije će biti proizvođena u Riselshajmu pred kraj dekade, kada će biti prodavana na tržištu SAD kao novi model Buicka.
Opel Srbija PR