Buick predstavio model Cascada

Impresivna prezentacija na NAIAS-u u Detroitu (12.-25. januar). Buick je otkrio svoju Cascadu kabriolet. Elegantni kabriolet  će započeti prodaju u SAD u prvom kvartalu 2016. Ovo označava još jedan primer uspešne saradnje dve marke, u koju su već uključeni zajednički razvijeni Buick Encore i Opel Mokka, Buick Verano i Opel Astra Sedan, kao i Buick Regal i Opel Insignia.

„Opel Cascada je razvijena u našem Međunarodnom tehničkom razvojnom centru u Riselshajmu, gde više od 6.000 inženjera radi na Opelovim modelima, ali i na proizvodima drugih GM-ovih marki. Mi smo na taj način u konstantnoj potrazi za sinergijom, i oduševljeni smo što je pred nama još jedna Cascada za novo tržište, sa Buickovim bedžom. To je dokaz naše izuzetne inženjerske ekspertize uz povećavanje iskorišćenja kapaciteta u našoj fabrici u Poljskoj, u Glivicama“, rekao je šef Opel grupe, dr Karl-Tomas Nojman (Dr. Karl-Thomas Neumann). U Evropi, Cascada je već osvojila kupce i medije, što je rezultiralo brojnim priznanjima, uključujući „Plus X Award“ u Nemačkoj i „Golden Steering Wheel“ (Zlatni volan) u Švajcarskoj. U Portugalu, Turbo Magazin ju je imenovao „kabrioletom godine 2014.).

2016 Buick Cascada Convertible

Buick Cascada je pogonjena superefikasnim 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo agregatom sa 147 kW/200 ks. Četvorocilindarska jedinica isporučuje maksimalni obrtni moment od 300 Nm. „HiPerStrut“ (visokoperformantne opruge) prednje ogibljenje precizno i udobno prenosi snagu na put, obezbeđujući uglađen osećaj u vožnji. Najnovija generacija turbo motora u Buicku je uparena sa šestostepenom automatskom transmisijom.
Poseban detalj na Cascadi predstavlja visokokvalitetni platneni krov koji se rasklapa za samo 17 sekundi, pritiskom na dugme, i to pri brzinama do 50 km/h. Američki četvorosed dolazi sa luksuznom opremom poput alu naplataka od 20 cola i kožnih sedišta koja automatski klize prema napred, obezbeđujući putnicima lak prilaz zadnjoj klupi. U posebne detalje je uključen i IntelliLink info-zabavni sistem sa ekranom u boji osetljivim na dodir, razmere 7 inča.

Sa Cascadom, Buick američkim kupcima nudi proizvod koji izuzetno budi emocije – to je prvi kabriolet marke u poslednjih 25 godina. U SAD, prodaja na tržištu kabrioleta je povećana za 3 odsto, na više od 131.000 jedinica od 2009. do 2013. Ovaj segment se takođe odlikuje lojalnom klijentelom: 37 odsto kupaca ostaje verno kabrioletima prilikom kupovine novog automobila. Ipak, dve trećine njih promeni marku automobila, što Buick Cascadi nudi veliki tržišni potencijal.

Opel-Cascada-281474

„Mi ćemo nastaviti blisko da sarađujemo sa Buickom u godinama koje dolaze, dokle god to bude imalo smisla“, kaže dr Karl-Tomas Nojman. Reč je o zdravom pristupu, jer oba brenda streme sličnim vrednostima ali ne staju jedan drugom na put na međunarodnom tržištu: Buick se prodaje u Severnoj Americi i Kini, Opel uglavnom u Evropi. GM je već najavio proizvodnju novog Buickovog modela u Riselshajmu, krajem dekade. „To povećava iskoristivost kapaciteta naše fabrike u Riselshajmu, a samim tim se poboljšava i efikasnost“, dodao je dr Nojman.

Međutim, to nije sve: Australijska marka Holden će takođe profitirati na globalnoj strategiji GM-a. Opel će izvoziti vozila u Australiju i Novi Zeland ove godine. Pored Holden Astre GTC, sportske VXR vezije i perjanice Insignije, tu će biti i Holden Cascada. Dr Nojman kaže: „Ovo Cascadu čini kabrioletskim „trojkama“ na tri kontinenta, što je veoma lep kompliment i dodatni dokaz vrednosti našeg velikog kabrioleta.“

 

Opel Srbija PR

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *