Hyundai Motor i digitalni maloprodajni lanac, ,,Rockar’’ danas predstavljaju prvo digitalno maloprodajno iskustvo na svetu kada je automobilska industrija u pitanju, pod nazivom ,,Rockar Hyundai’’.
Rockar Hyundai predstavlja inovativan pristup kupovine novog automobila koji zadovoljava potrebe savremenog kupca, koji pronalazi zadovoljstvo u kupovini putem mreže.
Ovaj nov sistem je u potpunosti orijentisan na kupca i omogućava posetiocima da istražuju, da zakažu test vožnje, da zakažu zamenu nekog automobilskog dela u servisu, da zamene svoje staro vozilo i kupe novo Hyundai vozilo – da plate gotovinom ili različitim finansijskim paketima – sve jednim klikom na miša ili pritiskom na dugme.
Aplikaciji se vrlo jednostavno pristupa 24/7 preko web adrese: www.rockar.com i u samo pet minuta iz svog doma ili kancelarije pomoću računara, tablet računara ili pametnog telefona možete obaviti kupovinu.
Online portal podržan je od strane prodavnice koja se nalazi u gradu Bluewater u Kentu, vodećem mestu u Evropi za odmor i zabavu, koja godišnje privuče preko 27 miliona posetilaca i predstavlja jedno od najvećih trgovinskih centara u Velikoj Britaniji.
Dve godine je trajao razvoj Rockar Hyundai pionirske digitalne platforme, koja je dizajnirana tako da bude jednostavna za korišćenje, fleksibilna, praktična, potpuno transparentna i radi po principu „No – Haggle“ cene, što znači da za svakog kupca važi ista cena. U toku procesa kupovine, kupci nisu u obavezi da razgovaraju ni sa kim ako to ne žele.
Osim toga, Rockar Hyundai takođe omogućuje i dodatno iskustvo svakom vlasniku Hyundai vozila kada je servisiranje njihovih vozila u pitanju, pruža im mogućnost da svoje vozilo dovezu u Bluewater prodavnicu – možda dok obavljaju neku kupovinu, dok su u bioskopu ili dok ručaju sa prijateljima na redovno održavanje ili servis vozila.
Simon Dikson, osnivač Rockar.com koji je u automobilskoj industriji i njenoj maloprodaji preko 20 godina prokomentarisao je: ,,Rockar Hyundai zaista ima kupca u svom srcu i ostavlja kupcu potpunu kontrolu. Želimo da kupujete nov automobil sa zadovoljstvom, da ste kod kuće, u vašoj omiljenoj fotelji ili da nas lično posetite u savremenoj digitalnoj prodavnici u Bluewateru.“
Toni Whitehorn, predsednik i generalni direktor Hyundai Motor za Veliku Britaniju, prokomentarisao je: „Hyundai veruje da je kupac na prvom mestu i da je potrebno obezbediti mu jedinstveno i prijatno iskustvo kada kupuje nov automobil . Rockar Hyundai je upravo sve to, uzbudljivo i inovativno iskustvo koje koristi najnovije tehnologije kako bi olakšao život kupcima automobila.’’
,,Tradicionalni auto dileri će uvek imati ključnu ulogu kada je kupovina novih automobila u pitanju, međutim, ova onlajn aplikacija kao i digitalna prodavnica daju korisnicima i druge izbore, da to sve urade i pored svojih mnogobrojnih svakodnevnih obaveza.“, zaključio je Whitehorn.
Robert Goodman, generalni direktor ,,Bluewater’’ dodao: ,,Ključni pokretači uspeha Bluewatera su evolucija, inovacije i iskustva. Ova uzbudljiva nova digitalna prodavnica Rockar Hyundai upravo najbolje ilustruje ove teme, da stvorimo nešto sasvim jedinstveno, a izbor Bluewater-a za ovaj revolucionarni poduhvat samo dodatno potvrđuje našu poziciju na čelu industrije.“
Hyundai Srbija PR