Menu
0 Comments

Istaknute funkcije nove Mercedes-Maybach S-Klase

 

Mercedes-Maybach S-Klasa je posebno pogodan za vožnju sa vozačem. Međuosovinski razmak, koji je za 18 cm duži u poređenju sa dugom varijantom Mercedes-Benz S-Klasa u potpunosti daje prednost zadnjem delu. Funkcija masaže naslona za ruke na Executive sedištima je nova karakteristika. Prvoklasni zadnji deo je opsežno nadograđen. Grejanje vrata/ramena pozadi je još jedna nova funkcija komfora.

Na zahtev, ekskluzivni izgled Mercedes-Maybach S-Klase može se unaprediti dvobojnom završnom bojom sa linijom razdvajanja. Boja se nanosi ručno prema najvišim kriterijumima kvaliteta. Prepoznatljive karakteristike na prednjoj strani uključuju poklopac motora sa hromiranim detaljima i rešetku hladnjaka Mercedes-Maybach sa finim, vertikalnim hromiranim prugama. Mercedes-Maybach S-Klasa se takođe razlikuje od svojih bratskih modela kada se gleda bočno: zadnja vrata su šira, a C-stubovi imaju fiksno osvetljenje (quarterlight). Logotip brenda Maybach na stubu C naglašava ekskluzivnost.

Na zahtev, Mercedes-Maybach S-Klasa može biti opremljena komfornim zadnjim vratima sa električnim pogonom. Pomoću ove funkcije, široka zadnja vrata mogu se lako otvoriti i zatvoriti sa malo sile čak i pri nagibu. Integracija u sistem za informisanje i kontrolu MBUX i Blind Spot Assist osigurava visok nivo praktičnosti upravljanja i dodatnu sigurnost. Stražnjim vratima se takođe može upravljati sa vozačevog sedišta – važna funkcija prilikom vožnje sa vozačem.

DIGITAL LIGHT tehnologija imala je premijeru u limitiranoj seriji prethodnog modela, ali je sada u punoj serijskoj proizvodnji sa novom generacijom S-Klase. Ova revolucionarna tehnologija farova (opciona oprema) omogućava potpuno nove funkcije, npr. projekcija pomagala za obeležavanje ili simbola upozorenja na put ispred. U svakom faru, DIGITAL LIGHT ima svetlosni modul sa tri izuzetno moćne LED diode sa svetlošću koja se prelama i usmerava od 1,3 miliona mikro-ogledala. Rezolucija je prema tome veća od 2,6 miliona piksela po vozilu.

Mercedes-Maybach S-Klasse; Exterieur: designo rubelitrot/kalaharigold; Interieur: Leder Nappa macchiatobeige/bronzebraun pearl; Zierteile: designo Holz Walnuss braun offenporig aluminium lines // Mercedes-Maybach S-Class; exterior: designo rubelit red/kalahari gold; interior: Leather Nappa macchiato beige / bronze brown pearl; trim parts: designo brown open-pore walnut wood with aluminium lines

Unutrašnjost Mercedes-Maybach S-Klase zasnovana je na potpuno novom dizajnu enterijera nove Mercedes-Benz S-Klase. Velike ukrasne površine na prednjim sedištima su nova karakteristika Mercedes-Maybach-a. Obloge od visokokvalitetnog drveta okružuju zadnji deo naslona prednjih sedišta, stvarajući utisak luksuznih i prostranih fotelja. Ukoliko se odabere zadnji deo vozila u opciji Prve klase, slično upadljivo područje ukrasne obloge postavljeno je između dva zadnja putnika.

Mercedes-Maybach S-Klasse; Exterieur: designo rubelitrot/kalaharigold; Interieur: Leder Nappa macchiatobeige/bronzebraun pearl; Zierteile: designo Holz Walnuss braun offenporig aluminium lines // Mercedes-Maybach S-Class; exterior: designo rubelit red/kalahari gold; interior: Leather Nappa macchiato beige / bronze brown pearl; trim parts: designo brown open-pore walnut wood with aluminium lines

Sa aktivnom kompenzacijom buke na putu, unutrašnjost ionako vrlo tihe Mercedes-Maybach S-Klase postaje još tiša. Na sličan način kao slušalice sa prigušivanjem šuma, sistem smanjuje neželjenu buku niske frekvencije koristeći kontrafazne zvučne talase. Visokokvalitetni bas zvučnici Burmester® 4D sistema surround zvuka koriste se za reprodukciju zvuka.

Mercedes-Benz kupci Coupe i kabriolet vozila dugo vremena koriste automatski produžetak sigurnosnog pojasa. Putnici na zadnjoj klupi u Mercedes-Maybach S-Klasi sada po prvi koji imaju benefit ove pogodnosti. Produžetak pojasa je indirektna sugestija za vezivanje pojasa, a uz to čini postupak pogodnijim. Više nije potrebno pomerati se iz udobnog položaja za sedenje da biste zakopčali kaiš. Produžetak pojasa je integrisan u podesivi naslon Executive sedišta, tako da je uvek u pravom položaju za suvozača.

Adaptivno osvetljenje pozadi ima premijeru u Mercedes-Maybach modelu. Ono prati želje putnika u nekoliko aspekata: pored osvetljenosti, veličina i položaj svetlosne tačke se može podesiti. Takođe postoji širok opseg podešavanja između preciznog svetla za rad i opuštajućeg dnevnog svetla.

Druga generacija MBUX sistema sa opcijama unapređenja znanja (Mercedes-Benz User Experience) predstavljena 2018. godine u tada novoj S-Klasi. Jedinstvena karakteristika MBUX sistema je njegovo umrežavanje sa širokim spektrom sistema vozila i podataka senzora. Sjajni displeji na do pet velikih ekrana, delimično sa OLED tehnologijom, čine kontrolu vozila i funkcije udobnosti još lakšim. Na zahtev, Mercedes-Maybach S-Klasa takođe može biti opremljena MBUX pomoćnikom na zadnjem delu vozila.

Prilikom jakih frontalnih sudara, zadnji vazdušni jastuk, koji je deo standardne opreme, znatno smanjuje opterećenje koje deluje na glavu i vrat putnika pozadi, koje se javlja kao posledica korišćenja sigurnosnih pojaseva. Prednji vazdušni jastuk za sedišta pozadi formira se posebno nežno zahvaljujući svojoj inovativnoj konstrukciji koja koristi cevastu strukturu.

Zahvaljujući upravljanju zadnjom osovinom (opciona oprema), Mercedes-Maybach S-Klasa lako manevriše čak i u gustom gradskom saobraćaju. Ugao upravljanja na zadnjoj osovini je do deset stepeni. Na ovaj način je smanjen krug okretanja S-Klase do dva metra.

Još bolju udobnost i okretnost u vožnji, kao i inovativne funkcije poput podizanja karoserije pri bočnom udaru, pruža aktivno vešanje E-ACTIVE BODY CONTROL, koje je kombinovano sa standardnim vazdušnim oslanjanjem AIRMATIC. U stanju je da kontroliše sile opruge i prigušivača (spring and damper forces) na svakom točku pojedinačno. Zajedno sa sistemom za skeniranje puta (ROAD SURFACE SCAN) i funkcijom nagiba u krivinama (CURVE, E-ACTIVE BODY CONTROL) omogućava izvanredan nivo udobnosti.

Očekuje se da će Mercedes-Maybach prvobitno u Nemačkoj, od druge polovine 2021. godine moći da se vozi u uslovno automatizovanom režimu sa novim DRIVE PILOT sistemom (opciona oprema) u situacijama kada je gustina saobraćaja velika ili u odgovarajućim delovima autoputa. Skidanjem pritiska sa vozača, ovo mu omogućava da preduzima sekundarne aktivnosti kao što je surfovanje internetom ili prolazak kroz e-poruke u kancelariji u automobilu (In-Car Office). Na ovaj način omogućena je efikasnija upotreba vremena.

Nova Mercedes-Maybach S-Klasa

Pogled na ključne pojedinosti

Zanimljive činjenice

Brojevi ponekad govore više od hiljadu reči.

Mercedes-Maybach S-Klasa ima 18 centimetara duže međuosovinsko rastojanje od duge Mercedes-Benz S-Klase: 3396 umesto 3216 milimetara.

Aktivno ambijentalno osvetljenje ima ukupno 253 LED diode.

Kontrafazni audio signali aktivne kompenzacije buke na putu moraju doći do ljudskog uha u roku od oko tri milisekunde da bi neutralisali buku na putu koju generiše vozilo.

Temperatura opcionog rashladnog prostora u zadnjem naslonu za ruke može se podesiti u rasponu od +1 do +7° C.

Sa šofer paketom (Chauffeur), naslon suvozačevog sedišta može se nagnuti napred za 23° iznad položaja od 90°. Uzdužno i visinsko podešavanje sedišta stvara više prostora za noge pozadi.

Maksimalni ugao naslona Executive sedišta je 43,5°. Uspravni položaj naslona od 19° omogućava opušten rad pozadi.

Od lansiranja na tržište 2015. godine, širom sveta je isporučeno više od 60.000 primeraka limuzine Mercedes- Maybach S-Klase. Poslednjih godina samo je u Kinu išlo oko 600 jedinica mesečno, a 2019. godine prosek je čak premašio 700 jedinica mesečno.

Mukotrpna primena opcione dvobojne završne obrade boje u specijalnoj lakirnici može potrajati i do 1 nedelje.

Kada je potpuno opremljen i ako su uključeni PRE-SAFE® Impulse Side i sigurnosni pojasevi, unutrašnjost Mercedes- Maybach modela ima ukupno 18 vazdušnih jastuka.

 

Nova Mercedes-Maybach S-Klasa

Nova definicija luksuza

Štutgart. Od lansiranja na tržište 2015. godine, širom sveta je isporučeno oko 60.000 primeraka Mercedes-Maybach S-Klase. U 2019. godini, sa oko 12.000 jedinica, prodato je više Mercedes-Maybach S-Klasa modela nego ikad ranije. Stopa rasta u Kini meri je dvocifrena. Pored Kine, glavna tržišta poslednjih godina bila su Rusija, Južna Koreja, SAD i Nemačka. Nova Mercedes-Maybach S-Klasa će nastaviti priču o uspehu. Kombinuje savršenstvo i visokotehnološka rešenja nedavno predstavljenog najsavremenijeg modela Mercedes-Benz sa ekskluzivnošću i tradicijom Maybach modela. Međuosovinski razmak koji je za 18 cm produžen u poređenju sa dugom varijantom Mercedes-Benz S-Klase u potpunosti daje prednost zadnjem delu. Zahvaljujući standardnim Executive sedištima i šofer paketu (Chauffeur), zadnji deo postaje udoban prostor za rad ili odmor. Dopunjeni su ekskluzivnim detaljima kao što su velike ukrasne površine na zadnjem delu prednjih sedišta i između dva zadnja putnika. Na brojnim tržištima prodaja Mercedes-Maybach S-Klase započeće pre kraja ove godine. Nemačka će slediti na proleće 2021 godine.

„Novom Mercedes-Maybach S-Klasom ističemo progresivan, moderan pristup svog ekskluzivnog portfolija proizvoda neposredno pre 100. godišnjice Mercedes-Maybach vozila“, kaže Dirk Fetzer, sef razvoja Mercedes-Maybach proizvoda. “Kao i tada, današnji kupci imaju velika očekivanja ekskluzivnosti i individualnosti, elegantnog dizajna i prvoklasnog standarda završne obrade, a sve zasnovano na najnovijoj tehnologiji. Posebno u pogledu udobnosti, sigurnosti i dizajna, novi Mercedes-Maybach S-Klasa ima jedinstvene prodajne karakteristike u izuzetno konkurentom luksuznom segmentu.”

Mercedes-Maybach S-Klasa (dužina/širina/visina: 5469/1921/1510 milimetara) je klasična trodelna limuzina(classic three-box saloon). Prepoznatljive karakteristike na prednjem delu vozila uključuju poklopac motora sa hromiranim rebrima i Mercedes-Maybach hladnjaku. To je vrlo prepoznatljivo po vertikalnim, trodimenzionalnim trakama. Reč MAYBACH elegantno je integrisana u hromirani okvir rešetke. Zadnja vrata su šira od onih kod bratskih modela, a C stubovi imaju fiksno oslanjanje (fixed quarterlight). Ekskluzivnost naglašava logotip brenda Maybach na C stubu. Na zahtev, Mercedes-Maybach S-Klasa može biti opremljena komfornim zadnjim vratima sa električnim asistencijom.

Ekskluzivni izgled Mercedes-Maybach S-Klase može se poboljšati dvobojnom završnom bojom sa linijom razdvajanja koja se ručno primenjuje prema najvišim standardima kvaliteta. Ovo je dostupno kao dodatna oprema, kao i tehnologija DIGITAL LIGHT farova. Ova omogućava nove funkcije, npr. projekcija smernica ili simbola upozorenja na put ispred. U svakom faru DIGITAL LIGHT ima svetlosni modul sa tri izuzetno moćne LED diode sa svetlošću koja se prelama i usmerava od 1,3 miliona mikro-ogledala.

Unutrašnjost: prostranost i velika udobnost pozadi

Unutrašnjost Mercedes-Maybach S-Klase zasnovana je na potpuno novom dizajnu enterijera Mercedes-Benz S-Klase. Izgleda da izvajani izgled kontrolne table, središnje konzole i naslona za ruke lebdi iznad prostrane unutrašnjosti.

Dostupno je do pet ekrana. Standardno je uključen 12,8-inčni OLED centralni ekran kao visokotehnološki kontrolni centar. 12,3-inčni 3D ekran za vozača sa trodimenzionalnim prikazom ostalih učesnika u saobraćaju i izraženim efektima dubine i senke dostupan je na zahtev.

Karakterističan izgled displeja za vozača u Exclusive režimu prikaza naglašava poseban status Mercedes-Maybach modela: okruživanje instrumenata izrađeno je u posebnoj roze zlatnoj boji.

Ova boja se takođe koristi za aktivno ambijentalno osvetljenje (opciona oprema), tj. Animirani LED svetlosne trake sa inteligentnim funkcijama udobnosti i bezbednosti. Sa ružičasto zlatno belim sjajem, aktivno ambijentalno osvetljenje sada ima dve nove teme u boji. Ekran za ulaz „Dobrodošli“ u zadnjem delu dočekuje putnike posebnom svetlosnom animacijom. Adaptivno zadnje osvetljenje premijerno je prikazano u Mercedes-Maybach-u. Ono prati želje putnika u nekoliko aspekata: pored osvetljenosti, veličina i položaj svetlosne tačke se može podesiti. Takođe postoji širok opseg podešavanja između preciznog radnog svetla i opuštajućeg dnevnog svetla.

Unutrašnjost obiluje klasičnim luksuzom: nove karakteristike uključuju velike ukrasne površine na prednjim sedištima. Obloge od visokokvalitetnog drveta nalaze se u zadnjem deo naslona prednjih sedišta. Ukoliko se odabere zadnji deo vozila u opciji Prve klase, slično upadljivo područje ukrasne drvene obloge postavljeno je između dva putnika pozadi.

18 cm duži međuosovinski razmak u poređenju sa dugom varijantom Mercedes-Benz S-Klasa u potpunosti stavlja fokus na zadnji deo vozila. Uporedni pregled ključnih dimenzija:

Mercedes-Maybach S-Klasa (Z 223)S-Klasa dugim međuosoviskim razmakom (V 223)S-Klasa sa kraćim međuosovinskim razmakom (W 223)
Ukupna dužinamm546952895179
Ukupna dužinamm1.9211.954/1.921[1]1.954/1.9211
Ukupna visinamm151015031503
Međuosovinski razmakmm339632163106

 

Jasan pokazatelj da će se vlasnik Mercedes-Maybach S-Klase obično sedeti pozadi su na Executive sedištima levo i desno, kao i šofer paket (Chauffeur) koji su uključeni u standardnu opremu. Putnik može samostalno podesiti površinu sedišta i naslon Executive sedišta. Korišćenjem oslonca za noge na prednjem sedištu i naslona za noge koji se električno izvlači stvara kontinuiranu, udobnu površinu za prijatan položaj spavanja. Put podešavanja podnožja noge je produžen za približno 50 mm u poređenju sa prethodnom serijom. Funkcija masaže kao deo paketa udobnost sedišta pozadi je još jedna nova karakteristika. Grejanje vrata/ramena pozadi je još jedna funkcija udobnosti.

Infotainment sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience) je još intuitivniji za upotrebu sa većom mogućnošću personalizacije.

Druga generacija MBUX-a (Mercedes-Benz User Experience) predstavljena 2018. godine, debitovala je u tada novoj S-Klasi. Jedinstvena karakteristika MBUX-a je njegovo umrežavanje sa širokim spektrom sistema vozila i podataka senzora. Sjajni displeji na do pet velikih ekrana, delimično sa OLED tehnologijom, čine kontrolu vozila i funkcije udobnosti još lakšom. Mogućnosti personalizacije i intuitivnog rukovanja postale su daleko šire. Na zahtev, Mercedes-Maybach S-Klasa takođe može biti opremljena MBUX pomoćnikom u zadnjem delu vozila.

MBUX Interior Assist prepoznaje brojne namere putnika. Prepoznaje pravac pogleda, pokrete rukama i govor tela putnika, kako bi pomogao automatskim funkcijama vozila kako situacija zahteva. Mercedes-Maybach S-Klasa takođe je u stanju da prepozna pokrete i pokrete zadnjih putnika uz pomoć 3D laserskih kamera u krovnoj oblozi. Na primer, produživač pojasa za spoljna zadnja sedišta automatski nudi sigurnosni pojas kada MBUX Interior Assist prepozna putnikovu nameru da rukom posegne za pojasom. Funkcija upozorenja na izlazak je takođe proširena i može da registruje da putnik sa zadnje strane namerava da napusti vozilo.

Unapređeni dizajn motora za efikasnu isporuku snage

Motori Mercedes-Maybach S-Klase potiču iz Mercedes-Benz portfolija i delimično su električno potpomognuti. Elektrifikaciju vrši integrisani pokretački generator druge generacije (ISG). Ovo daje pojačanje do 15 kW, olakšava efikasno „jedrenje“ pri vožnji konstantnom brzinom, čini start/stop iskustvo još udobnijim i čini pogonski sistem u celini efikasnijim. Pogon na sva četiri točka je deo standardne oprema.

Prenos 9G-TRONIC je dalje razvijen i prilagođen za ISG. Elektromotor, energetska elektronika i hladnjak menjača sada su se integrisani u ili na menjač. U saradnji sa ISG bilo je moguće eliminisati celokupan dvodelni remenski pogon, jer se koristi električni kompresor rashladnog sredstva. To znači da čak i kada motor ne radi (faze pokretanja / zaustavljanja i jedrenja), unutrašnjost se može efikasno klimatizovati.

Izduvni sistem sa filterom za čestice benzina konfigurisanim za konkretnu varijantu motora koristi se za čišćenje izduvnih gasova. Senzori pritiska i temperature, kao i najnoviji senzori kiseonika, obezbeđuju efikasan tretman izduvnih gasova.

Suspenzija: udobna postavka sa iznenađujućom okretnošću

Vazdušno vešanje AIRMATIC sa kontinualno podesivim prigušivanjem (damping) ADS+ je deo standardne oprema. Koristeći DINAMIC SELECT, vozač je u mogućnosti da pojedinačno modifikuje karakteristike pogonskog sklopa, ESP®, ogibljenja i upravljanja. Izbor se vrši pomoću kontrole na donjem kraju centralnog ekrana. DINAMIC SELECT ima namenski MAYBACH režim vožnje koji se u potpunosti fokusira na udobnost.

Opciono upravljanje zadnjom osovinom poboljšava upravljivost u urbanim sredinama. Na ovaj način se smanjuje krug okretanja do dva metra. Kupci mogu da biraju između dve varijante: upravljanje zadnjom osovinom od 4,5° i 10°. Umesto 13,4 metra, krug okretanja je 12,4 ili 11,4 metra.

Opciono, potpuno aktivno vešanje E-ACTIVE BODY CONTROL na 48V koristi stereo kameru za skeniranje puta ispred i neutralisanje neravnina. Takođe pruža dodatnu zaštitu u slučaju bočnog sudara, jer podiže nivo vozila. Može smanjiti opterećenje koje deluje na putnike, usmeravanjem sile udara ka posebno otpornim konstrukcijama u donjem delu vozila.

Akustična udobnost: neobično tiha sa niskim nivoom vibracija

Nova luksuzna limuzina dodatno poboljšava vrlo dobre performanse nove generacije S-Klasa po pitanju buke i vibracija. Proširene mere uglavnom pogoduju putnicima na sedištima pozadi. Dodatna upijajuća pena ugrađena je, na primer, u predelu luka zadnjih točkova. Dodatni, fiksni četvrtasti farovi u C stubovima imaju deblje laminirano staklo, jer su u neposrednoj blizini glave putnika pozadi. Gume optimizovane za buku sa apsorbcijonom penom dostupne su na zahtev.

Aktivnu kompenzaciju buke na putu kompanija koristi prvi put. Sistem smanjuje nivo neželjene buke niske frekvencije koristeći kontrafazne zvučne talase. Visokokvalitetni bas zvučnici Burmester® 4D sistema surround zvuka koriste se za reprodukciju zvuka.

Bezbednost: još veća zaštita pre i tokom nezgoda

Naročito u Mercedes-Maybach S-Klasa, posebna pažnja se uvek poklanjala bezbednosti u zadnjem delu. Prilikom jakih frontalnih sudara, zadnji vazdušni jastuk, koji je deo standardne opreme, znatno smanjuje opterećenje koje deluje na glavu i vrat putnika pozadi, koje se javlja kao posledica korišćenja sigurnosnih pojaseva. U Mercedes-Maybach S-Klasi putnici u zadnjem delu prvi put imaju prednost automatskog produžavača pojasa. Indirektni je poziv za vezivanje kaiša, a takođe čini postupak pogodnijim. Produžetak pojasa je integrisan u podesivi naslon sedišta Executive, i stoga uvek u pravom položaju za suvozača.

U svakodnevnoj vožnji, novi i prošireni sistemi pomoći ublažavaju stres vozača, kako to situacija zahteva prilikom prilagođavanja brzine vozila, održavanjem rastojanja, upravljanja i promene trake. To omogućava vozaču da duže ostane budan i da sigurnije i udobnije stigne do odredišta. Kada opasnost preti, sistemi pomoći u vožnji mogu reagovati u skladu sa situacijom i ublažiti ozbiljnost mogućih sudara ili ih čak izbeći.

Sa DRIVE PILOT-om, očekuje se da uslovno automatizovana vožnja u Mercedes-Benz vozilima uđe u serijsku proizvodnju od druge polovine 2021. Na odgovarajućim deonicama autoputa i gde je gustina saobraćaja velika, DRIVE PILOT može ponuditi da preuzme vožnju, u početku do zakonski dozvoljene brzine od 60 km/h.

Brend: redefinisanje luksuza budućnosti već 100 godina

Mercedes-Maybach je skraćenica za luksuz koji se neprestano iznova otkriva. Na osnovu istorijski razvijenog shvatanja luksuza i vrhunskog kvaliteta, Mercedes-Maybach je uvek redefinisao luksuz budućnosti. Više nego ikad ranije, Mercedes-Maybach se sada zalaže za „sofisticirani luksuz“. Brend kombinuje vrhunsku tehnologiju i savršenstvo Mercedes-Benz vozila sa ekskluzivnošću i elegantnim luksuzom MAYBACH-a.

Nova Mercedes-Maybach S-Klasa sledi jedinstvenu tradiciju ekskluzivnih prestižnih modela brendova Mercedes-Benz i Maybach. Maybach Motorenbau GmbH predstavio je svoj prvi automobil na berlinskoj izložbi automobila 1921. godine: Maybach Model W3 u saradnji sa (coachwork) Auer-a u Cannstattu.

  1. godine predstavljen je Mercedes-Benz 770 „Grand Mercedes“ (V 07), a 1938. ovo je zamenjeno istoimenim modelom serije V 150. Pedesetih godina prošlog veka marka se vratila u luksuzni segment sa Mercedes Benz 300 (V 186 i V 189). Sledeći visoko prestižni model stigao je 1963. godine, sa Mercedes-Benz modelom 600 (V 100). Luksuzne limuzine Pullman iz serija S-Klasa 140 (predstavljene u septembru 1995.) i 220 (iz 2000.) nastavile su ovu tradiciju u novom milenijumu.

Tadašnji DaimlerChrisler AG revitalizovao je jedan od najekskluzivnijih nemačkih automobilskih brendova sa luksuznim salonima Maybach iz serije 240. A 2014. godine S-Klasa današnjeg brenda Mercedes-Maybach proslavila je svoju premijeru serijom 222. Ova je postavila nove standarde sa Mercedes-Maybach S 600 Pullman (2015) i S 600 Pullman Guard (2016).

[1] With bracket door handle/with flush door handle

 

Mercedes Benz Srbija

Oznake: , , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *