Srbija je deseta zemlja u Evropi u kojoj je pokrenut Opelov postprodajni ABC program o prikupljanju, upravljanju, konverziji i zadržavanju što je moguće većeg broja potencijalnih klijenata postprodaje. Suština projekta je shvatiti i ceniti vrednost svakog klijenta tokom životnog veka jednog vozila, a ne samo u trenutku kupovine.
Kako je naglasio direktor Opela, gospodin Dragan Nenadović, Opel je u Srbiji ranije pokrenuo niz aktivnosti kada je postprodaja u pitanju: Service 4+ – servisni program namenjen vozilima starijim od 4 godine po izuzetno povoljnim cenama, zatim produžena garancija i pomoć na putu, kao i produženje servisnog intervala na 30.000km. „Posebno sam ponosan što je Srbija ušla u prvih deset zemalja kada je u pitanju ABC program, jer on predstavlja nejveći postprodajni projekat koji je Opel ikada lansirao.“, naglasio je gospodin Nenadović.
Kao sastavni deo ABC programa, kompanija Opel pokrenula je i myOpel.rs portal.
MyOpel potral, donosi sve prednosti Opelovog originalnog servisa na Internet. Cilj portala je da olakša zakazivanje servisa kako za klijenta, tako i za Opel dilera. MyOpel portal izmedju ostalog nudi:
- Onlajn zahtev za servisiranje: zakazivanje servisa putem interneta.
- Lokator dilera: izbor najbližeg dilera i/ili dilera koji nudi sve što je potrebno.
- Profil Vašeg Opela: sadrži bitne podatke o automobilu kao i servisnu istoriju.
- Podsetnik na servis
- Bilten sa vestima i ponudama iz Opela.
- Personalizovane ponude za svakog klijenta, kao i mnoge atraktivne popuste uz dodatnu opremu i servis
Pored svih usluga koje klijenti dobijaju u Opelovim servisima, na portalu postoje i neke fantastične opcije koje će pomoći da Opelovi vozači jos više uživaju u svom automobilu. “Na primer, unosom broja šasije i izborom željenog dilera, možemo dati individualne ponude i obavestenja o zanimljivim Opelovim promocijama u blizini mesta stanovanja.”, naglasio je Dejan Arsić, Opel menadžer za postprodaju.
Opel Srbija PR