NISOTEC – lider na tržištu po uspešnosti poslovanja i kvalitetu proizvoda

NIS je danas, u okviru učešća na Međunarodnom sajmu automobila Belgrade Car show 2014 predstavio rezultate poslovanja u 2013 jednog od svojih biznis pravaca koji se bave mazivima. Naime, NIS je ojačao svoju lidersku poziciju na polju maziva, i u 2013. godini ostvario 22 odsto učešća na tržištu Srbije. Rast od 3 odsto u odnosu na prethodnu godinu postignut je zahvaljujući unapređenju poslovanja i uvođenju novih tehnologija, uprkos ekonomskoj krizi i blagom padu učešća ostalih glavnih učesnika u ovom biznisu.

Iz godine u godinu, NIS unapređuje svoju prozvodnju maziva, šireći paletu domaćih, kvalitetnih proizvoda. U skladu sa tim, kompanija na tržište plasira nova motorna ulja koji zadovoljavaju sve zahteve proizvođača motora i važeće sertifikate ISO 9001 i ISO 14001.

Borkovic2
Ove godine NIS planira povećanje srpskog tržišnog učešća u biznisu sa mazivima na 25 odsto. Zahvaljujući širenju distributivne mreže na teritoriji balkanskog regiona – u Bugarskoj, Bosni i Hercegovini i Rumuniji, povećan je i plan prodaje za 16 odsto u odnosu na 2013. godinu.

Najpoznatiji NIS-ov uljni brend NISOTEC je razvio novu paletu ekoloških maziva „ECO-FRIENDLY“ u cilju očuvanja životne sredine. Prvi proizvod iz ove ekološke palete, koji će se uskoro pojaviti na tržištu je NISOTEC Biotesterol, biorazgradivi proizvod namenjen šumarstvu i poljoprivredi, dok se na tržištu već prodaje NISOTEC AdBlue za euro 4 i euro 5 motore koji smanjuje štetne azotne okside u izduvnim gasovima.

Borkovic4
Takođe, NIS je na sajmu predstavio novi vizuelni identitet NISOTEC-a koji se uklapa u trikolorne boje NIS-a, dok plava boja ambalaže predstavlja sinergiju sa brendom GAZPROM. Na ovaj način, promoviše se veća pripadnost NISOTEC-a vodećoj naftnoj kompaniji koja garantuje visok kvalitet i pouzdanost proizvoda, kao i praćenje savremenih trendova u dizajnu.

U okviru NIS-ovog nastupa na Sajmu automobila, kompanija je organizovala konkurs pod nazivom „Ja i moj auto volimo NISOTEC ulja“ koji je predstavio Dušan Borković, najpoznatiji srpski automobilista i član NIS Petrol Racing tima.

Borkovic
Dodatna informacija o NISOTEC takmičenju:
Od 14. marta do 14. aprila 2014. godine, NIS organizuje nagradni konkurs pod nazivom „JA I MOJ AUTO VOLIMO NISOTEC ULjA“. Pobednici osvajaju odlazak na svetski auto šampionat u Mađarskoj. Pravo učešća imaju kupci NISOTEC proizvoda koji naprave fotografiju i postave je na sajt: www.nisotec.rs.
Layar aplikacija nalazi se na flajerima koji se dele na Sajmu automobila i benzinskim stanicama NIS-a. Skeniranjem koda na flajeru, LAYAR aplikacijom se direktno ide na sajt NISOTEC-a gde se nalaze detaljne informacije o učešću u nagradnom konkursu.
Stručni žiri će izabrati najzanimljivije i najoriginalnije fotografije, a autori tri najbolja rada biće u prilici da bodre Dušana Borkovića na trci u Mađarskoj, na Hungaroring, u maju ove godine.

 

PR tekst

 

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *