Danas je , u centru Balocco u Verčeliju, održana međunarodna prezentacija za novinare kompletne gama novog modela Giulia, najisčekivanijeg modela brenda Alfa Romeo. Današnjim događajem se kompletira debi ovog automobila, nakon zapaženog nastupa u Muzeju istorije Alfa Romea u Arezeu, sa verzijom Quadrifoglio – koja predstavlja vrhunski izraz koncepta „Mehanika emocija“ – i potonjeg predstavljanja kompletne linije modela na Sajmu automobila i Ženevi 2016.
Nova Giulia se već može naručiti preko prodajnih salon širom Italije, Nemačke, Francuske, Španije, Austrije, Belgije, Švajcarske i Holandije. Gama uključuje tri paketa opreme (Giulia, Super i Quadrifoglio) i pet novih verzija motora: 2,2-litarski dizel sa 150 ks i 180 ks u spoju sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim prenosom; 2,9-litarski V6 Biturbo benzinski motor sa 510 ks, u spoju sa 6-stepenim manuelnim prenosom. Nova Giulia izvedena je sa pogonom na zadnje točkove: ova izvedba garantuje superiorne nivoe performansi, mnogo zabave i uzbudljive vožnje, istovremeno odajući počast najautentičnijim tradicijama legendarnog brenda Alfa Romeo.
Dodatne specifičnosti novog modela Giulia uključuju izvanrednu distribuciju opterećenja preko dve osovine, sistem vešanja sa ekskluzivnom AlfaLink tehnologijom, kao i najdirektnije upravljanje u svom segmentu vozila. Pored toga, novi Alfa Romeo kombinuje izvanredne performanse motora sa obilatom upotrebom ultra-lakih materijala, kao što su ugljenična vlakna, aluminijum, kompozitni aluminijum i plastika, u cilju postizanja najboljeg odnosa težine i snage (koeficijent manji od 3 na verziji Quadrifoglio).
Oslanjajući se na tradicije brenda Alfa Romeo, nova Giulia nudi jedinstvena tehnička rešenja. Kada su u pitanju sofisticirana rešenja, prisutan je integrisan kočioni sistem (IBS), koji u značajnoj meri skraćuje zaustavni put – na 38,5 m pri brzini od 100 km/h kod modela Giulia, odnosno 32 m kod verzije Quadriofoglio – kao i aktivno vešanje radi izvrsne udobnosti. Torque Vectoring tehnologija, ekskluzivno primenjena na verziji Quadrifoglio, omogućava izvanrednu raspodelu obrtnog momenta između točkova zadnje osovine, dok Alfa™ Active Aero Splitter aktivno upravlja aerodinamičkim potiskom pri velikim brzinama.
Kada je reč o stilu, nova Giulia se ističe karakterističnim italijanskim dizajnom, izraženim kroz besprekoran osećaj za proporcije, zasnovan na tehničkoj arhitekturi, sofisticiranoj jednostavnosti i kvalitetnim površinama i u unutrašnjosti i u spoljašnjosti vozila. Kada je reč o eksterijeru, nova Giulia je veličanstvena, sa pojavom koja podseća na veliku mačku koja se sprema da skoči, dok je jednostavan i sveden enterijer dizajniran tako da obuhvati vozača, u potpunosti se fokusirajući na njega.
Vrhunski, inovativni motori
Dizajn, tehnika i tehnologija su su prepoznatljiva svojstva novog modela Giulia. Međutim, ono što ovaj model čini pravim predstavnikom brenda Alfa Romeo, su, u skladu sa tradicijom, srca koja kucaju ispod haube. 2,9-litarski V6 BiTurbo motor sa 510 ks čini verziju Quadrifoglio najsnažnijim ikad proizvedenim putničkim vozilom brenda Alfa Romeo. Pored toga, svi motori u okviru ove linije vozila predstavljaju deo jedinstvene generacije potpuno aluminijumskih 4-cilindarskih pogonskih grupa, koje oličavaju najbolje vrednosti tehnologije motora grupe. Proizvedeni su u Italiji u pogonima u Termoliju (benzinci) i Pratola Seri (dizel motori), oblastima posvećenim motorima brenda Alfa Romeo, uz primenu vrhunskih procesa i metoda, koji ih svrstavaju među najbolje u njihovim klasama, po pitanju performansi i efikasnosti.
2-litarski benzinski motor
Novi benzinski motor kojim je opremljena Giulia izveden je sa četiri cilindra smeštena u red i u celosti je izrađen od aluminijuma. Ovaj motor, izveden sa elektro-hidrauličnim sistemom aktuatora ventila MultiAir, “Twin Scroll” turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem pomoću sistema visokog pritiska od 200 bara, se odlikuje naročito brzim odzivom ubrzanja tokom upotrebe i znatno efikasnijim nivoom potrošnje. Motor postiže 200 ks na 5.000 obrtaja sa maksimalnim obrtnim momentom od 330 Nm, pri 1.750 obrtaja, u spoju sa novim 8-stepenim automatskim prenosom.
2,2-litarski dizel motor
2,2-litarski dizel motor na novom modelu Giulia je prvi dizel agregat u istoriji brenda Alfa Romeo koji je u potpunosti proizveden od aluminijuma. Sa četiri redno smeštena cilindra, ovaj motor se izdvaja najnovijom generacijom sistema ubrizgavanja sa tehnologijom MultiJet II, funkcijom Injection Rate Shaping (IRS) i radnim pritiskom od 2.000 bara. Turbo punjač sa varijabilnom geometrijom i električnim upravljanjem nudi vrhunske mehaničke karakteristike i minimizuje vreme odziva, istovremeno garantujući bolju efikasnost. Najsofisticiranije zadovoljstvo u vožnji i nivoi udobnosti osigurani su i upotrebom kontraosovine za balansiranje.
Novi 2,2-litarski dizel motor na raspolaganju je u dve verzije, sa 180 ks pri 3.750 ob/min (maksimalan obrtni momenat do 450 Nm pri 1.750 ob/min) i 150 ks pri 4.000 ob/min (maksimalan obrtni momenat od 380 Nm pri 1.500 ob/min). Obe konfiguracije mogu se kombinovati sa manuelnim 6-stepenim prenosom, ili, alternativno, sa novim 8-stepenim automatskim prenosom.
2,9-litarski V6 BiTurbo benzinski motor sa 510 KS
Samo na verziji Quadrifoglio, motor jedinstvene tehnologije i performansi, koji pomera granice u okviru svog brenda. Inspirisan tehnologijom i tehničkim umećem brenda Ferrari, Bi-Turbo benzinac je u celosti izrađen od aluminijuma – u cilju smanjenja ukupne mase automobila, naročito na prednjoj osovini – i razvija 510 KS uz obrtni momenat od preko 600 Nm, za zadivljujuće performanse: maksimalna brzina je 307 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,9 sekundi a maksimalan obrtni momenat iznosi 600 Nm. Pored ostalog, iako su vrednosti obrtnog momenta i konjskih snaga izvanredne, ovaj 2,9-litarski V6 BiTurbo benzinac sa 510 ks je najbolji u svojoj klasi i po pitanju emisija (198 g/km CO2 sa 6-stepenim manuelnim prenosom) i iznenađujuće je ekonomičan, zahvaljujući elektronski kontrolisanom sistemu isključivanja cilindara.
Jedinstvena i ekskluzivna tehnička rešenja
Oslanjajući se na tehničke tradicije brenda Alfa Romeo, elektronska oprema ne treba nikad da bude napadna, već treba samo da pruža podršku u vožnji, koja je sama po sebi uzbudljiva zahvaljujući savršeno konstruisanoj šasiji i sistemu vešanja. Nova Giulia po tom pitanju ne predstavlja izuzetak: ona je jedinstveno i uzbudljivo strukturno rešenje, na kojem nisu izostavljeni i brojni sofisticirani sigurnosni sistemi, koji su dostupni u standardnoj ponudi ili na zahtev, zavisno od paketa opreme.
Alfa™ Torque Vectoring (samo na modelu Giulia Quadrifoglio)
Tehnologija Torque Vectoring sa dvostrukim kvačilom integrisanim u zadnji diferencijal omogućava kontrolu raspodele obrtnog momenta za svaki točak posebno. Na taj način, prenos snage na put poboljšava se čak i u uslovima slabog prianjanja. Zbog toga je vožnja bezbedna i zabavna bez potrebe za korišćenjem invazivnih sistema kontrole stabilnosti.
Integrisani sistem kočenja (IBS)
NoviGiulia na svetskoj pretpremijeri uvodi inovativni elektromehanički sistem IBS koji kombinuje kontrolu stabilnosti sa tradicionalnim servo kočnicama. Zahvaljujući uspešnoj integraciji elektronskih i mehaničkih segmenata opreme, uz značajnu optimizaciju raspodele tereta, izvanredan osećaj i potpuno eliminisano vibriranje pedala, sistem garantuje momentalan odziv na kočione komande, zahvaljujući kojem se postiže rekordno kratak kočioni put: 38,5 m pri brzini od 100 km/h kod modela Giulia, odnosno 32 m kod verzije Quadrifoglio.
Upozorenje na čeoni sudar (FCW) i Autonomno kočenje u opasnim situacijama (AEB) sa funkcijom prepoznavanja pešaka
Sistem upozorenja na čeoni sudar (FCW) predstavlja standardan deo opreme na svim verzijama, koji, zahvaljujući senzoru radara i kameri koji su ugrađeni u vetrobran, uočava prisustvo svih prepreka ili vozila na putanji kretanja automobila, upozoravajući vozača o opasnosti od neizbežnog sudara. Ukoliko vozač propusti da interveniše, sistem autonomnog kočenja u opasnim situacijama (AEB) automatski koči vozilo kako bi se izbegao sudar ili ublažile njegove posledice. Pored toga, zahvaljujući funkciji prepoznavanja pešaka, kroz interpretaciju informacija koje šalju radar i kamera, sistem AEB ima mogućnost da automatski zaustavi vozilo na brzinama do 65 km/h.
Alfa™ Active Aero Splitter (samo na modelu Giulia Quadrifoglio)
Pored izvanrednog koeficijenta otpora vazduha (Cx = 0,32), savršene ravnoteže sila pri skretanju i kontrole aerodinamičkog potiska, verzija Quadrifoglio poseduje i Alfa™ Active Aero Splitter, sistem smešten spreda, sa karbonskim krilcima, koji aktivno upravlja potiskom, radi postizanja vrhunskih aerdoinamičnih svojstava, za bolje performanse i bolje prianjanje pri velikim brzinama.
Alfa™ DNA i Alfa™ DNA Pro (samo na modelu Giulia Quadrifoglio)
Nova Giulia takođe poseduje i potpuno novi Alfa™ DNA, selektor, koji modifikuje dinamično ponašanje automobila pošto vozač izabere jedan od režima: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (režim uštede energije po prvi put primenjen na nekom automobilu brenda Alfa Romeo) i Race (samo na verziji Giulia Quadrifoglio).
Alfa™ Chassis Domain Control (samo na verziji Giulia Quadrifoglio)
Razvijena u saradnji sa kompanijom Magneti Marelli, tehnologija Alfa™ Chassis Domain Control (CDC) vrši funkciju „mozga“ automobila i koordiniše svu instaliranu elektroniku. Ovaj sistem upravlja radom različitih funkcija – poput obnovljenog selektora Alfa™DNA Pro, sistema Alfa™ Torque Vectoring, sistema Active Aero Splitter, sistema aktivnog vešanja i elektronske kontrole stabilnosti – i svakom od njih dodeljuje konkretne zadatke u cilju optimizacije performansi i užitka u vožnji. Detaljnije, CDC u realnom vremenu prilagođava vožnju tako što dinamiku Alfa™ DNA Pro šablona usklađuje sa podacima o ubrzanju i rotaciji koje detektuju senzori. Opasne situacije se sprečavaju i njima se upravlja tako što se informacije unapred šalju određenoj kontrolnoj jedinici elektronskog sistema automobila: šasiji, pogonskom agregatu, sistemu vešanja, kočionom sistemu, upravljaču, servo upravljaču i diferencijalima u krivinama.
Sistem vešanja sa ekskluzivnom tehnologijom Alfa™Link
Sa prednje strane, nova dvostruka poluga vešanja sa polu-virtuelnom osom upravljanja konstruisana je da optimizuje efekat filtriranja vibracija i da garantuje brz i precizan odziv upravljanja. Ovo rešenje dostupno samo kod brenda Alfa Romeo održava konstantnu liniju vođenja točka pri skretanju i može da se izbori sa velikim bočnim ubrzanjima. U svakoj situaciji i pri svim brzinama, vožnja modela Alfa Romeo Giulia sa najdirektnijim mogućim prenosnim odnosom upravljačkog sistema u svom segmentu (11.8) odvija se prirodno i instinktivno. Za zadnju osovinu odabrano je rešenje sa 4,5 traka – patentirano od strane brenda Alfa Romeo – koje pruža vrhunske performanse, užitak u vožnji i udobnost.
8,8-inčni sistem Connect 3D Nav
8,8-inčni sistem Connect Nav 3D sledeće generacije na novom modelu Giulia – razvijen u saradnji sa kompanijom Magneti Marelli – nudi niz sofisticiranih svojstava i funkcija, uključujući i najnoviju generaciju sistema veze između čoveka i mašine – HMI. Ovim sistemom se upravlja pomoću uređaja Rotary Pad i TFT displeja od 8,8 inča koji je ugrađen u komandnu tablu. Pored toga, zahvaljujući tehnologiji „optičkog povezivanja“, korisnik uživa prednosti izvanrednog nivoa vizuelizacije i čitljivosti displeja.
8,8-inčni uređaj Connect 3D Nav je opremljen i naprednim sistemom prepoznavanja glasa za potpunu povezivost sa svim mobilnim uređajima (mobilni telefoni, pametni telefoni, tableti sa operativnim sistemima Apple iOS i Android). Info-zabavni sistem nove generacije na novom modelu Giulia ne omogućava samo upravljanje digitalnim radio uređajem DAB i digitalnim haj-faj sistemom, već i korišćenje Bluetooth tehnologije za obavljanje telefonskih poziva bez upotrebe ruku, kao i reprodukciju audio sadržaja sa USB uređaja ili pametnog telefona. I na kraju, sistem poseduje i navigaciju sa 3D mapama visoke rezolucije. Sistem brzo izračunava putanje i može se koristiti čak i kada nema GPS signala, zahvaljujući tehnologiji proračunavanja koordinata. Sistem prikazuje i informacije koje se tiču stila vožnje, kao i načina vožnje podešenog pomoću Alfa™ DNA/ Alfa™ DNA Pro selektora.
Veza između čoveka i mašine
Putnička kabina novog automobila nudi najbolje po pitanju kvaliteta, bezbednosti, opreme i udobnosti, uz poseban stilski element duboko svojstven brendu Alfa Romeo: fokus na vozaču.
Nije slučajnost to što su sve glavne komande, uključujući i dugme za pokretanje, ugrađene u upravljač, dok se veza između čoveka i mašine ostvaruje pomoću dva jednostavna i intuitivna tastera za podešavanje selektora Alfa™ DNA i info-zabavnog sistema.
Instrument tabla
U zavisnosti od nivoa opreme, ekran u boji od 3,5 ili 7 inča vozaču pruža sve ključne informacije o automobilu. Prikazani podaci, organizovani u četiri ekrana, zavise od režima DNA selektora izabranog od strane vozača i uključuju ispis podataka o vožnji u stvarnom vremenu, te podatke o bočnom ubrzanju, potrošnji goriva i sugestije u vezi sa brzinama.
Prednje i zadnje svetlosne grupe: spoj izvrsnog stila i tehnologije
Prednje i zadnje svetlosne grupe novog modela Giulia, proizvedene u kompaniji Magneti Marelli u partnerstvu sa brendom Alfa Romeo, predstavljaju elemente jedinstvenog dizajna, naglašavajući eleganciju, siluetu automobila i karakter vozila, čineći ga prepoznatljivim na prvi pogled.
Zadnje LED svetlosne grupe na poseban način naglašavaju zadnji deo, značajno doprinoseći bezbednosti zahvaljujući bržem aktiviranju prilikom kočenja.
Farovi se odlikuju kvalitetnim dizajnom i ergonomičnošću, a dostupni su u tri različite verzije: halogena svetla ili ksenonska svetla nove generacije od 25 ili 35 W. Ksenonska svetla, sa lampom visoke jačine (jednako vrednosti od 4500°K) mogu da povećaju svetlosni fluks i difuziju, štedeći energiju, pri vidljivosti kakva je u noćnoj vožnji, tako da model od 35W ima za 200% jaču svetlost, u odnosu na normalna halogena svetla. Pored toga, prednja svetlosna grupa zaista garantuje veću bezbednost, obzirom da se prepreka može uočiti bar jednu sekundu ranije, što je jednako prednosti od 28 metara zaustavnog puta pri brzini od 50 km/h.
Na ksenonskim farovima od 35W primenjena je tehnologija prilagodljivih farova (AFS) koja usmerava svetlosni snop prema unutrašnjem delu ugaone putanje, radi bolje vidljivosti.
I na kraju, dnevna svetla, svetla za skretanje, bočna svetla i pokazivači pravca koriste LED tehnologiju za manju potrošnju goriva i maksimalne performanse.
Pomoćni sistemi
Koncept dizajna novog modela Giulia postavlja vozača u samo središte doživljaja vožnje. Automobil u cilju ostvarenja ovog zadatka pomaže vozaču na svaki način, nudeći u tu svrhu najbolju dostupnu tehnologiju, radi maksimalnog osećanja sigurnosti i bezbednosti u vožnji. Sistem upozoravanja na čeoni sudar (FCW) koristi radarski senzor i kameru, koji su ugrađeni u vetrobran, kako bi upozorio vozača na neizbežan sudar sa vozilom ili preprekom na putanji kretanja automobila, upozoravajući ili pomažući vozaču da izbegne sudar, ili da ublaži posledice istog. Ukoliko vozač propusti da interveniše, sistem autonomnog kočenja u opasnim situacijama (AEB) sa prepoznavanjem pešaka automatski koči vozilo kako bi se izbegao sudar ili ublažile njegove posledice.
I na kraju, paket pomoćnih sistema ne bi bio kompletan bez sistema za upozorenje na promenu trake (LDW) koji prepoznaje nenamerne promene trake i uređaja za praćenje mrtvog ugla (BSM) koji je opciono dostupan, te koji prati područje oko automobila i pomaže vozaču prilikom promene prestrojavanja ili preticanja.
Savršena raspodela težine i najbolji odnos težine i snage
Jedan od glavnih ciljeva postavljen u vezi sa konstrukcijom novog modela Giulia bio je postizanje vrhunskog zadovoljtsva u vožnji. Ključni činioci za postizanje ovog cilja su savršena raspodela opterećenja između dve osovine, kao i izvanredan odnos težine i snage.
Izvrsna raspodela opterećenja između dve osovine podrazumevala je mudro upravljanje težinama i materijalima, što je postignuto podešavanjem konstrukcije tako da teži elementi budu smešteni što je više moguće centralno.
Savršen odnos težine i snage postignut je upotrebom ultra-lakih materijala. Za pogonsku osovinu su izabrana karbonska vlakna, dok su sistem vešanja, motor, kočnice, felne i hauba izvedeni od aluminijuma. Zahvaljujući obimnoj upotrebi ultra-lakih materijala postignuta je težina praznog vozila od 1.374 kg, kod verzije sa 180 ks i 2,2-litarskim dizel motorom.
Smanjena težina ne utiče na izvrsnu torzionu krutost kojom se garantuje trajan kvalitet, akustički komfor i dobro upravljanje čak i u uslovima ekstremnog opterećenja materijala.
Verzija Quadrifoglio sa 510 ks i 2,9-litarskim benzinskim motorom V6 BiTurbo je teška 1.524 kg i ima odnos težine i snage od 2,99 kg/ks. Ovi izvanredni rezultati postignuti su opsežnom upotrebom karbonskih vlakana i na krovu, haubi, prednjem spliteru i zadnjem Nolderu, kao i na bočnim umecima na štitnicima. Težina verzije Quadrifoglio može biti dodatno smanjena upotrebom dve komponente koje su dostupne na zahtev: karbonskih, keramičkih kočionih diskova i Sparco sedišta sa zadnjim strukturnim ramom od karbonskih vlakana.
Karakterističan italijanski dizajn
Nova Giulia, poput svakog Alfa Romeo vozila proističe iz savršene ravnoteže nasleđa, brzine i lepote, čime postaje najviši izraz italijanskog stila u svetu automobilizma. Novi model utelovljuje sve prepoznatljive karakteristike autentičnog italijanskog stila: besprekoran osećaj za prostor, jednostavnost i vrhunski kvalitet završne obrade, zahvaljujući čemu se dobija inovativni dizajn koji verno sledi opšte prihvaćenu tradiciju.
Proporcije su zasnovane na tehničkoj arhitekturi čitavog vozila i direktna su posledica iste, dok su stilski detalji „izvajani“ na osnovu mehanike vozila. Nova Giulia se izdvaja veoma kratkim prepustima, dugom haubom i prednjim krilima, kabinom povučenom unazad, „ugnježdenom“ na pogonskim točkovima, i robusnim zadnjim krilima koja vizuelno označavaju tačku na kojoj se snaga oslobađa na put. Silueta automobila je pod uticajem izvedbe sa zadnjim pogonom, motora i mehaničkih delova, koji su postavljeni između dve osovine radi boljeg balansa mase. Sve ovo daje prilično dugo međuosovinsko rastojanje – najduže u klasi – sadržano u jednoj od najkompaktnijih karoserija. Ove proporcije jasno iscrtavaju dinamički oblik elipse. Pored toga, zaobljeni uglovi i preklapajući stubovi automobilu daju svojstven impuls kreirajući profil u obliku kapi koji podseća na model Giulietta Sprint, jedan od najlepših automobila ikada napravljenih.
Drugi aspekt italijanskog stila je „jednostavnost“ koja obavija ono što je zapravo najkompleksniji kreativni proces u industriji: dizajniranje automobila. Zadatak stila je da sakrije rezultat dugog i složenog rada iza proste, prirodne linije koja naglašava elegantne oblike i sofisticirani italijanski ukus. Dizajn brenda Alfa Romeo, izražen kroz čiste, pažljivo osmišljene linije. Iz ovog razloga, snažan identitet novog modela brenda Alfa Romeo uvek je izražavan čistim, tečnim potezima. Iz tog razloga, nova Giulia poseduje snažan identitet iscrtan u nekoliko jednostavnih poteza: linijom utisnutom duž ivica koja označava vrata i obavija brave i, naravno, legendarnim trolisnim „nosom“, najčuvenijim i najprepoznatljivijim elementom stila u istoriji automobilske industrije.
Još jedna karakteristična crta jeste kvalitet, koji zadovoljava i čulo vida i čulo dodira, sa bogatim, skladnim refleksijama u svim modelima linije ovog modela. Kada je u pitanju eksterijer, oblik novog modela Giulia je veličanstven i podseća na veliku mačku koja se sprema da skoči. Siluetu naglašavaju i nove boje karoserije: tri pastelne boje, bela, crna i Alfa crvena, kao i osam metalik boja: crna Vulcano, siva Silverstone, siva Lipari, siva Stromboli, siva Vesuvio, titanijumska Imola, plava Montecarlo i crvena Monza . Pored toga, u ponudi za verziju Quadrifoglio su i dve ekskluzivne troslojne boje: bela Trofeo i crvena Competizione.
Suštinski bitan element inspiracije dizajna novog modela Giulia jeste vozač. Enterijer automobila podređen je zadovoljstvo vožnje na jednostvan i sveden način: prisustvo neinvazivne tehnologije uočljivo je među instrumentima raspoređenim oko vozača. Tunel je u dijagonalnoj izvedbi, instrument tabla blago valovita, dok je upravljač, na kojem su grupisane sve glavne komande, mali i jednostavan, pogodan za svaki način vožnje. Čitav paket uokviren je finim materijalima, koji su izabrani na osnovu taktilnog i vizuelnog utiska i sklopljeni sa pažnjom koja je karakteristična za ručni rad.
Linija za region Evrope, Bliskog istoka i Afrike
Gama novog modela Giulia za područje Evrope, Bliskog istoka i Afrike uključuje tri paketa opreme (Giulia, Super i Quadrifoglio) i pet novih verzija motora: 2,2-litarski dizel motor sa 150 ks i 180 ks u spoju sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim prenosom i 2,9-litarski V6 Bi-Turbo benzinski motor sa 510 ks, u spoju sa 6-stepenim manuelnim prenosom.
Povrh toga, zavisno od tržišta, gama modela Giulia biće prilagođena lokalno-specifičnim očekivanjima naših klijenata.
Osnovna izvedba novog modela Giulia obuhvata veoma sadržajan komplet standardne opreme. Najistaknutija nova oprema obuhvata nove sisteme aktivne bezbednosti poput upozorenja na čeoni sudar (FCW), sa funkcijama autonomnog kočenja u opasnim situacijama (AEB) i prepoznavanja pešaka, integrisanog kočionog sistema (IBS), sistema upozoravanja na izlazak iz trake (LDW) i tempomata sa ograničenjem brzine. Paket opreme zaokružuju elegantni i funkcionalne elementi poput 16-inčnih alu-felni, dvozonskog upravljanja klima uređajem, Alfa™ DNA i info-zabavnog sistema sa 6,5-inčnim Connect displejom.
Kompletan paket standardne opreme u konfiguraciji Giulia dopunjen je na verziji Super, sa ekskluzivnim elementima enterijera i eksterijera: tekstilnim i kožnim tapacirungom u tri boje, posebnom završnom obradom u enterijeru i 17-inčnim alu-felnama. Konfiguracija Quadrifoglio, kao najbolja u okviru game, standardoj opremi dodaje funkcoinalne i elegantne sadržaje, pojačavajući sofisticiranost i sportski ugođaj: to su kožna i sportska sedišta sa Alcantara tapacirungom, sportski upravljač sa crvenim tasterom za startovanje, enterijerski umeci od karbonskih vlakana i aerodinamični spojleri, funkcije udobnosti i bezbednosti uključujući i tehnologiju praćenja mrtvih uglova (BSM) i zadnju kameru, kao i ksenonske farove od 35Was AFS tehnologijom. Osim toga, ova izvedba se odlikuje i tehničkom opremom posebno konstruisanom u cilju maksimalizovanja dinamičkih performansi: sistem Alfa™ Active Aero Splitter, namenski kočioni sistem, Alfa™ DNA Pro selektor sa ražimom rada Race, koji komunicira sa sistemo Alfa™ Chassis Domain Control (CDC) i sistem Alfa™ Torque Vectoring.
Radi dodatnih poboljšanja, na zahtev su dostupni paketi Sport, Driver Assistance (paket podrške vozaču) i poslovni paket Business. Paket Sport kompletira verziju Super dodajući sportski upravljač sa oblogom, aluminijumske umetke na instrument tabli, centralnom tunelu i panelima vrata i bi-ksenonske farove. Sistem podrške vozaču Driver Assistance Pack, koji je dostupan na verzijama Giulia i Super, dopunjuje standarni sistem podrške vozaču zadnjom kamerom sa dinamičnim parking linijama i funkcijom praćenja mrtvih uglova (BSM). Paket Business kompletira standardnu opremu verzija Giulia i Super 6,5-inčnim navigacionim sistemom Connect Nav.
Moparova oprema za novi model Giulia
Mopar, referentni brend za opremu, usluge, podršku kupcima i originalne rezervne delove za brendove FCA, nudi oko 80 elemenata dodatne opreme, koji će zadovoljiti estetske, funkcionalne i sigurnosne potrebe korisnika Alfa Romeo vozila, koji uvek traže proizvod koji istovremeno maksimizuje sportske i koncepte elegancije.
Neki prepoznatljivi elementi izvedeni su od karbonskih vlakana, poput rešetke hladnjaka „V“ oblika, kućišta retrovizora, ručice drške menjača i osvetljenih zaštitnih ploča, koji pored karaktera i osvetljenja, naglašavaju i trkački duh novog modela Giulia. Jedan od elemenata koji sportskim linijama automobila daje još više ličnosti, jeste komplet aerodinamičke opreme, koji obuhvata prednji aerodinamički profil, bočnu zaštitu i zadnji aerodinamički ekstraktor. Vozilo dodatno ukrašavaju prigušena svetla sa LED projektorom, maske za ključeve, dostupne u troslojnim bojama automobila (beloj ili crvenoj), kapice ventila sa logom Alfa Romeo, aluminijumski poklopci rezervoara za gorivo i ulje, posebne felne, dostupne u veličinama od 17, 18 i 19 inča.
Praktičnost pojačana drugom opremom dobro se uklapa sa „trkačkim“ duhom: sklopiv odeljak za odlaganje za prtljažnik, zaštitno polu-kruta kadica za odeljak za odlaganje i elegantne plastične patosnice za putničku kabinu, radi bolje zaštite i održavanja čistoće vozila. Naravno, tu su i vučna kuka i krovne šine, zahvaljujući kojima su moguća različita transportna rešenja, poput upotrebe krovnih kofera, nosača skija, nosača daski za surfovanje, kajaka i nosača za bicikle.
Kolekciju kompletira niz uređaja pasivne i aktivne bezbednosti, poput alarma, senzora za parkiranje, zavrtanja za zaštitu od krađe, ponjača akumulatora, i testiranih i odobrenih dečijih sedišta, u cilju postizanja najviših nivoa udobnosti i bezbednosti.
Nova Alfa Romeo kolekcija
Mopar nije imao na umu samo automobil, nego i one koji ga voze, kao i one koji ga prosto vole. Tako je stvorena potpuno nova Alfa Romeo kolekcija koja je fokusirana na logo brenda, sa obnovljenim grafičkim komponentama. Imajući u vidu zahtevnog i dinamičnog kupca, dizajnirana je ekskluzivna linija opreme u saradnji sa Stilskim centrom Alfa Romea, koja se sastoji od kvalitetnih tehničkih proizvoda proizvedenih od visoko-performantnih materijala, poput karbona, aluminijuma i Nikroteha. Alfa Romeo kolekcija sastoji se od nekoliko linija: od odeće sa polo majicama i duksevima od tehničkog materijala koji ukrašava živopisan logo od gumiranog materijala, linije dodatne opreme sa muškim novčanicima i držačima za ključeve, do kožnih proizvoda, uključujući uniseks aktovku od tehničkog materijala i kože sa brušenim metalnim elementima.
Moparov program zaštite vozila
Moparov program zaštite vozila nudi niz servisnih ugovora iza kojih stoji kompanija Fiat Chrysler Automobiles, a koji imaju za cilj da Vam pruže zadovoljstvo vožnje Vašeg automobila bez problema i briga.
Sa Moparovim programom zaštite vozila, servisiranje uvek obavljaju visoko stručni i specijalizovani tehničari u ovlašćenim servisima brenda Alfa Romeo, koristeći odgovarajuću opremu i alate, kao i originalne rezervne delove širom Evrope. U ponudi su sveobuhvatni i fleksibilni planovi održavanja i produžene garancije, razvijeni u saradnji sa brendom Alfa Romeo.
Svaki od ovih planova nudi mogućnost izbora između niza nivoa zaštite, koji se razlikuju od drugih po pitanju trajanja i kilometraže, kako bi se odgovorilo na najširi opseg različitih potreba. Na primer, sa uslugom Maximum Care, korisnik može da garanciju koju daje proizvođač, produži za dodatnih najviše pet godina. Plan zaštite je osmišljen tako da obuhvata sve mehaničke i električne delove. Usluga Easy Care, sa druge strane, omogućava jednostavno određivanje cene redovnog servisiranja i planiranje plaćanja istog.
Mopar Owner Centre
Mopar Owner Centre (Moparov centar za vlasnike vozila) dostupan je i za kupce novog modela Alfa Romeo. Mopar Owner Centre, dobitnik nagrade u okviru takmičenja Italian Key Interactive Awards, predstavlja postprodajnu platformu sajta brenda Alfa Romeo i kupcima nudi širok opseg sadržaja posvećenih negi i održavanju Alfa Romeo vozila.
Sadržaj dostupan u javnoj navigaciji nudi kompletan opseg postprodajnih informacija, uključujući usluge, opremu, originalne rezervne delove, podršku kupcima, merčandajzing, e-prodavnicu i tehničku dokumentaciju. Dostupan je u 21 zemlji regiona Evrope, Bliskog istoka i Afrike: Italija, Španija, Belgija, Luksemburg, Francuska, V.Britanija, Nemačka, Holandija, Poljska, Portugal, Švedska, Austrija, Švajcarska, Irska, Grčka, Maroko, Danska, Južna Afrika, Rusija, Srbija i Mađarska.
Registrovanjem svojih novih Giulia vozila u rezervisanoj oblasti „myAllfaRomeo“ kupci osim inovativnim uslugama, mogu da pristupe nizu usluga, ekskluzivnih sadržaja i specijalnih promocija. Oblast “myAlfaRomeo” dostupna je u 14 zemalja: Italija, Španija, Nemačka, Poljska, Holandija, Belgija, Grčka, Danska, Portugal, V.Britanija, Austrija, Irska, Švedska i Švajcarska. Dodatni podaci dostupni su uz registraciju na stranici http://my.alfaromeo.com.
FCA Mopar podrška korisnicima
Međunarodni kontakt centar FCA, Centar podrške korisnicima smešten u Arezeu u Italiji je najveći multibrend, multiservisni i multijezički centar za podršku korisnicima u Evropi. Kroz njega godišnje na kvalitetan način i na maternjem jeziku bude usluženo preko 4 miliona korisnika u preko 20 zemalja.
Preciznije, korisnicima se pruža kvalifikovana podrška za brend Alfa Romeo, preko besplatnog telefonskog broja AlfaInfoMore, koji je dostupan u celoj Evropi. Usluga je obezbeđena u periodu od 8.00 u ponedeljak do 20.00 u petak, kao i subotom od 9.00 do 18.00 u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj, Španiji i Velikoj Britaniji. Korisnici mogu da koriste i inovativne kanale poput @AlfaRomeoCare, naloga za podršku korisnicima na Twitteru, samo za tržišta Italije, Francuske, Velike Britanije i Nemačke. Usluga neformalnog razgovora, trenutno aktivna u Italiji, takođe je dostupna korisnicima registrovanim u okviru rezervisane usluge „myAlfaRomeo“.
Kako bi uvek bili u stanju da odgvorimo na potrebe svakog kupca, aktiviran je poseban broj za besplatne pozive “Alfa Top Care” za novi model Giulia Quadrifoglio: 00 800 253 242 00. Usluga je dostupna u Austriji, Belgiji, Danskoj, Francuskoj, Nemačkoj, Irskoj, Italiji, Luksemburgu, Holandiji, Poljskoj, Portugalu, Španiji, Švedskoj, Švajcarskoj i Velikoj Britaniji. Uslugu “Alfa Top Care” pruža tim posvećenih i visoko stručnih lica koja su na usluzi 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji.
FCA Srbija PR