Novi C4 Picasso: Evropski lider u segmentu monovolumena

Sa ukupno 160 000 prodatih primeraka do danas, od čega više od 100 000 od početka godine, novi CITROËN C4 Picasso doživljava pravi komercijalni uspeh koji mu omogućava da preuzme evropsko vođstvo u segmentu monovolumena u Evropi.

Lansiran 2013. u verziji sa 5 sedišta, i u septembru iste godine u verziji sa 7 sedišta (‘Grand C4 Picasso’), novi CITROËN C4 Picasso potvđuje mesec za mesecom svoju moć privlačenja kupaca kroz ujednačenu prodaju obe verzije, kroz prodaju gde 2/3 zauzimaju modeli sa najvišim nivoom opreme, kao i sa « best in class » zagađenosti vazduha ispuštanjem ugljen dioksida od samo 96g/km.

Zahvaljujući svojim glavnim adutima novi C4 Picasso je uspeo da se nametne konkurentima. Beležeći generacijski skok u svetu monovolumena, on ilustruje nove vrednosti proizvoda CITROËN sa više modernog dizajna, više udobnosti i sa više korisne tehnologije, uz umerene troškove i potrošnju od svega 3,7l/100km.

Kroz koncept monovolumena, novi CITROËN C4 Picasso nastavlja da piše uspešnu priču CITROËN monovolumena sa potpisom ‘Picasso’ (Xsara Picasso, C4 Picasso, C3 Picasso) prodatih u više od 3,3 miliona primeraka do danas. Ova cifra ilustruje umeće i legitimitet CITROËN-a.

 

Citroen Srbija PR

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *