Ograničena serija „Proud“ povodom 15 godina Dacije u Evropi

 

Još od predstavljanja modela Logan 2004., Dacia niže uspeh za uspehom. Tome svedoči tržišni udeo od 3,6 % i 564.854 prodatih vozila (+10,4 %) u Evropi u 2019. Kako bi proslavila 15 godina u Evropi, Dacia je odlučila da predstavi ograničenu seriju u plavoj boji Iron, ukrašenu oznakom „15“. Modeli Duster, Logan MCV Stepway i Sandero Stepway su serijski opremljeni još korisnijom opremom a krasi ih posebna oznaka „15 Years”. Tokom 2020. se očekuje predstavljanje ograničenih serija na svim tržištima na kojima je marka prisutna.

Modeli iz ograničene serije „Proud“ se zasnivaju na opremama verzija Stepway i Prestige modela Duster, dostupni su u sedam boja karoserije (šest za Duster), uključujući i novu plavu boju Iron. Osim serijskom opremom, modeli iz ograničene serije Proud nude korisne Dacijine tehnologije kao što su kamera za vožnju unazad i radari, automatski klima-uređaj, 7-inčni dodirni ekran sa navigacijom i informacijama o saobraćaju, radio-uređaj, USB priključak i Bluetooth.

2020 - Série Spéciale Anniversaire Dacia 15 ans

Modele spolja krase 16-inčni aluminijumski naplatci (17-inčni na modelu Duster), bočne zaštitne jajsne (samo na modelima Sandero i Duster), oznaka „15” na pragovima prednjih vrata, posebna nalepnica kao i biserno crna kućišta spoljašnjih retrovizora.

2020 - Série Spéciale Anniversaire Dacia 15 ans

Dizajn unutrašnjosti jednako je prefinjen zahvaljujući posebnim presvlakama, plavim umetcima ventilacionih otvora, plavim oblogama u predelu ručica vrata kao i prednjim i zadnjim zaštitnim tepisima.

 

Novi prodajni rekordi
Marka Dacia je sedmu godinu za redom postavila novi prodajni rekord u Evropi sa ukupno 564.854 prodatih vozila (+10,4 %). Za ovaj uspeh su najviše zaslužni modeli Duster i Sandero. Dacia je ostvarila tržišni udeo od 3,16 % (+0,3 postotna boda) i tako ostala među pet najprodavanijih marki na tržištu za privatne kupce u Evropi sa udelom od 3,4 % (+0,5 postotnih bodova u 2018.).
U Srbiji je Dacia 2019. godinu završila sa ukupno prodatih 2169 vozila pa je sa 6,34% tržišnog udela zauzela 5. mesto na ukupnom tržištu. Najzaslužniji za takav uspeh je, kao i u Evropi, model Sandero sa prodatih 806 vozila, pri čemu se našao na prvom mestu  na tržištu malih gradskih automobila, kao najprodavani kada su privatni kupci u pitanju.

 

Dacia Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *