Engleski automobilski magazin, Auto Express, uručio je Nagradu za tehnologiju 2015. (Technology Award 2015) Opel/Vauxhallu, i to za OnStar, novi sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije. „Ovo je visokotehnološka revolucija, koja obećava da će učiniti iskustvo vlasništva jednog Opel/Vauxhalla mnogo prijatnijim za hiljade vozača širom Velike Britanije“, sažeo je Auto Express.
Sveobuhvatna servisna usluga koju nudi OnStar uključuje dvadeset četvoročasovnu asistenciju prilikom sudara, asistenciju protiv krađe vozila, asistenciju na putu, preuzimanje destinacije, dijagnostiku vozila i važne operativne podatke, kao i daljinsku kontrolu različitih funkcija vozila putem aplikacija za pametne mobilne telefone. Od avgusta, OnStar operateri, bazirani u servisnom centru u Lutonu u Velikoj Britaniji, biće dostupni 24/7, 365 dana u godini, rešavajući sve probleme i hitne slučajeve.
Sa uvođenjem OnStara, svaki Opel/Vauxhall će postati moćan, mobilni „Wi-Fi“ izvor. Do sedam mobilnih uređaja će moći simultano da se konektuje, pružajući putnicima mogućnost da igraju igrice, budu u kontaktu s porodicom i prijateljima preko društvenih mreža, i gledaju TV ili filmove putem „streaminga“. Vozač takođe može da iskoristi automobil kao pokretnu kancelariju, naravno kada vozilo nije uključeno u saobraćaj.
Novi sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije će inicijalno biti lansiran na 13 evropskih tržišta, dok će ostala uslediti kasnije. Servis koji pruža OnStar će biti besplatan u prvih 12 meseci nakon aktivacije.
Opel Srbija PR