Renault, Nissan i Mitsubishi Motors u 2018 ostvarili su prodaju od 10,76 miliona vozila

 

Renault-Nissan-Mitsubishi, najveći proizvođač automobila na svetu, danas je objavio da su njegovi članovi prodali ukupno 10.756.875 automobila u periodu od 12 meseci do 31. decembra 2018. godine. vozila. Alijansa je zadržala svoju vodeću poziciju kad je reč o prodaji ličnih i lakih komercijalnih vozila.

Prodaja je 2018. porasla za 1,4 posto, promatrajući iz godine u godinu, te se nastavila velika potražnja za vozilima kao što su Renault Clio, Captur i Sandero, Nissan X-Trail/Rogue i Sentra/Sylphy te Mitsubishi Eclipse Cross i XPANDER.

 Prodaja većeg broja vozila korišćenjem arhitekture Common Module Family (CMF), što je ključan element Alijansinog srednjoročnog plana do 2022., takođe se povećala tokom 2018. To uključuje početak prodaje Renaulta Kwid na više međunarodnih tržišta te povećanu proizvodnju Nissan Frontier pickupa koji deli arhitekturu sa modelima Renaulta i Mercedesa.

Članovi Alijanse zabeležili su posebno veliku potražnju za lakim komercijalnim vozilima te se solidno poboljšala prodaja Renaulta Kangoo, Master i Trafic, Nissana Navara i Terra te Mitsubishija Triton. Jedan je od ključnih delova Alijansine strategije maksimalno povećati sinergije putem zajedničkog razvoja i proizvodnje kako bi se povećala prodaja i prisutnost na tržištu lakih komercijalnih vozila članova Alijanse širom sveta.

Alijansa je i 2018. ostala predana vozilima bez emisija. Svoj vodeći položaj u tom segmentu, s ukupno 724.905 prodanih električnih vozila od 2010., duguje potražnji za Renaultom ZOE i Nissanom LEAF te drugim električnim vozilima.

Kad je reč o članovima Alijanse, prodaja Grupe Renault porasla je za 3,2 posto na 3.884.295 vozila tokom kalendarske 2018. Društvo Nissan Motor Co., Ltd. prodalo je 5.653.683 vozila širom sveta što je smanjenje od 2,8 posto tokom 2018. Društvo Mitsubishi Motors Corporation prodalo je 1.218.897 vozila diljem svijeta, što je porast od 18,3 posto promatrajući iz godine u godinu.

Napredak prema šestogodišnjem planu za strance do 2022. godine

 Kao deo srednjoročnog plana do 2022. godine, Renault-Nissan-Mitsubishi savez nastavlja da predviđa da će godišnja sinergija premašiti 10 milijardi eura do kraja 2022. godine. Članovi će povećati i zajedničke elemente, a cilj im je proizvodnja devet miliona vozila na temelju četiri zajedničkih platformi. Plan će povećati i upotrebu zajedničkih pogonskih sklopova na 75 % ukupne prodaje. Pored toga, za vreme trajanja plana biće predstavljeno 12 novih električnih vozila bez emisija i 40 vozila različitih nivoa autonomije.

10 najvećih tržišta Alijanse

Zemlja Ukupna prodaja
Kina 1.920.541
SAD 1.611.952
Francuska 763.984
Japan 727.823
Rusija 648.795
Meksiko 355.968
Nemačka 343.656
Brazil 334.469
Italija 277.941
Španija 275.884

10 najvećih tržišta grupe Renault

Zemlja Ukupna prodaja*
Francuska 689.788
Rusija 497.266
Nemačka 235.609
Kina 216.699
Brazil 214.822
Italija 208.580
Španija 189.480
Turska 115.842
Argentina 114.348
Ujedinjeno Kraljevstvo 103.607

 * isključujući Twizy

10 najvećih tržišta Nissana

Zemlja Ukupna prodaja
Kina* 1.563.986
SAD 1.493.877
Japan 615.966
Meksiko 314.123
Kanada 149.117
Ujedinjeno Kraljevstvo 116.914
Rusija 106.138
Brazil 97.512
Španija 72.943
Tajland 72.394

*Uključujući marku Venucia

10 najvećih tržišta Mitsubishi Motorsa

Zemlja Ukupna prodaja
Indonezija 146.805
Kina 139.856
SAD 118.075
Japan 104.611
Australija 84.826
Tajland 84.560
Filipini 65.894
Njemačka 52.196
Rusija 45.391
Ujedninjeno Kraljevstvo 30.952

 

Renault Nissan Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *