Stellantis objavio snažne rezultate prema svim ključnim parametrima u prvom izveštaju o korporativnoj društvenoj odgovornosti

Samo godinu dana nakon što je formirana, kompanija Stellantis je danas objavila svoj prvi Izveštaj o korporativnoj društvenoj odgovornosti (CSR) koji pokazuje njene snažne rezultate prema svim ključnim parametrima u 2021. godini i predstavlja njen detaljan plan održivosti koji uključuje posvećenost postizanju vodećih u industriji neto nultih emisija do 2038.

Sa aktivnim delovanjem i progresom u svojoj osnovi, izveštaj ističe napredak kompanije Stellantis u kreiranju i deljenju vrednosti sa svojim zaposlenima, kupcima, poslovnim partnerima, zajednicama u kojima radi i drugim zainteresovanim stranama.

„Odgovorno poslovanje ključno je za našu dugoročnu održivost. Izvršenje našeg strateškog plana „Dare Forward 2030”, dostizanje neto nultih emisija u celom našem lancu vrednosti do 2038, omogućava Stellantis-u da zauzme vodeću poziciju u dekarbonizaciji industrije”, rekao je Karlos Tavarez, generalni direktor, CEO, kompanije Stellantis. „Naš pristup korporativnoj društvenoj odgovornosti uokviruje naše odluke o donošenju dodatne vrednosti za ljude, planetu i kompaniju Stellantis.”

Izveštaj razmatra šest primarnih oblasti, koje sve podržavaju viziju predstavljenu u Razvojnim ciljevima Ujedinjenih nacija:

  • Ostvarivanje opipljivog uticaja na klimatske promene
  • Pospešenje transformacije kompanije kroz razvoj ljudskog kapitala
  • Ispunjavanje očekivanja korisnika u pogledu mobilnosti koja se menjaju
  • Predupređivanje etičkih prekršaja promocijom etičke kulture
  • Promovisanje zaštite i sprovođenje odgovornog korišćenja prirodnih resursa
  • Obezbeđivanje zaštite ljudskih prava i podrška ravnomernom ekonomskom razvoju teritorija

Usredsređen na materijalne rizike ali i mogućnosti, zasnovan na naučnim dokazima i revidiran od strane nezavisne treće strane, izveštaj objašnjava kako Stellantis razvija raznolikost i talenat svojih ljudi, aktivno promovišući poštovanje ljudskih prava u svom globalnom lancu snabdevanja, dok se bavi ekološkim izazovima na svom putu. Takođe, u izveštaju je detaljno objašnjeno kako kompanija podržava kratkoročne, srednjoročne i dugoročne ciljeve u vezi sa klimom na industrijskim lokacijama i širom svojih nekretnina, vozila i baze snabdevanja.

 

FCA Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *