Uspešan trkački vikend za Borkovića

Još jedan trkački vikend je za nama. U Austriji je vožena trka Formule 1, u kojoj je trijumfovao Nico Rosberg, po treći put ove sezone, ispred klubskog kolege, Louisa Hamiltona. 980 kilometara od staze Red Bull Ring u Austriji, vožene su trke WTCC šampionata na stazi Spa Francorchamp u Belgiji.

Naš Dušan Borković je je odlično vozio još na prvim zvaničnim treninzima, a prvi krug kvalifikacija završio na je na odličnoj 6.poziciji. U drugom delu kvalifikacija (Q2), gde se prvih 12 vozača bore za startnu poziciju, u svom najbržem krugu, Borković je imao problem sa motorom, posle čega nije mogao da postigne dobro vreme u narednim krugovima, pa je Q2 završio na poziciji broj jedanaest.

Q Brisel 1
Naime, na prethodnom trkačkom vikendu u Moskvi Borković je usled sudara sa klupskim kolegom prevrteo motor mimo granica RML garancije i u trećem sektoru drugih kvalifikacija kada su svi bili već sigurni da će srpski automobilista biti u prvih 5 vozača, po vremenu iz sektora 1 i 2, Borkoviću su se upalili alarmi motora i u poslednjoj krivini je automobil ušao u safe mode.

Borkovićev tim je bio primoran da promeni motor, što je po pravilima dovelo da prvu trku započne sa poslednje pozicije, dok je za drugu trku zauzeo 11. poziciju.

Kvalifikacije u Belgiji posmatrao je i legendarni srpski fudbaler Dragan Stojković Piksi, koji je na trke došao kao gost Huga Valentea, klupskog kolege našeg automobiliste.

motor
Pokazao sam veliku brzinu ovog vikenda. Auto je napokon bio u redu, napravili smo i dobar set up. Uspeo sam da uđem u prvih 12, i zadovoljan sam time, ali isto tako želim mnogo više. Izleteo sam bukvalno na poslednjem skretanju kada su se lampice motora popalile. To me je zaista dovelo do ludila. Ova sezona je veliki nauk, ali znam da mogu više rezultatski i vrlo mi je teško. Nisam postigao željeno vreme u kvalifikacijama i još ću prvu trku zbog motora startovati poslednji, ali jedva čekam sutrašnje trke jer staza Spa Francorchamp predstavlja pravi izazov i opasnost za sve nas. Najbitnije je da se napravi set up koji najmanje troši gume jer je ova staza poznata po tome da uništava gume . Imao sam vreme za prvih 5 vozača, nadam se da će to doći do izražaja sutra na trci.“-rekao je Borković.

Već na samom početku prve trke Borković je pokazao da mu je mesto među najboljim svetskim automobilistima. Iako je zbog problema sa motorom koji je u toku noći morao da se promeni, po pravilima FIA startovao sa poslednje, 21. pozicije, Borković je trku završio na 9.mestu i osvojio dva nova boda u poslednjoj evropskoj trci ove sezone. Već u drugom krugu prve trke srpski automobilista je izbio na 11.poziciju i nagovestio osvajanje bodova. Iako je u četvrtom krugu prijavio problem sa prednjim gumama, uspeo je dva kruga kasnije da se izbori sa Čiltonom i Maom za desetu poziciju i da završi trku na sjajnom devetom mestu. Još pri krugu za zagrevanje konstantovano je da curi ulje iz Borkovićevog automobila, ali su mehaničari i ovaj problem uspeli da odstrane pre starta trke.

belgija 2
S obzirom da sam bio prinuđen da promenim motor i da sam zbog tog startovao sa 21. pozicije, ne mogu da budem nezadovoljan. Dao sam sve od sebe. Posle dužeg vremena osvojio sam bodove koji mi mnogo znače za nastavak sezone. Da sam uspeo da završim drugu trku, sigurno bih stigao bar do sedme pozicije jer sam imao brzinu, ali šta da se radi, ipak je ovo Svetski šampionat“-rekao je Borković.

U drugoj trci srpski automobilista je startovao sa 11.pozicije, ali zbog pucanja splitera prilikom kontakta sa Loebom nije mogao više da skreće, pa je srpski as u šestom krugu morao da ode u boks i završi trku.

Begija 1
Krenuo sam jako dobro. Dva kruga je Loeb bio ispred mene. Pokušao sam u dva navrata da ga prođem, ali me je on možda i malo nefer zatvorio i tom prilikom sam celim automobilom izleteo sa staze i polomio spliter. Auto nije mogao više da skreće i bio sam prinuđen da odem u boks.“-dodao je Borković

Trkački vikend u Belgiji na čuvenoj stazi Spa Francorchamps bio je poslednji u Evropi ove sezone. Naredna trka održava se u Argentini 2. i 3.avgusta.

Nadamo se da će Dušan Borković i njegov tim imati više sreće u narednim trkama.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.