Volvo Cars na sajmu automobila u Los Angelesu

Volvo je otkrio sve detalje svog plana povećanja prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama, a koji podrazumeva osveženje kompletne modelske ponude u sledećih pet godina, veći fokus na dilerskoj mreži, novi menadžerski tim i veća izdvajanja za marketing. Srednjoročni plan je prodaja više od 100.000 vozila godišnje.

Volvo je svoj novi plan za američko tržište simbolično predstavio na Sajmu automobila u Los Angelesu, gde je predstavljen i potpuno novi SUV model XC90, kao i novi V60 Cross Country model. Švedska kompanija je uverena da može da preokrene desetogodišnji trend pada prodaje na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Srednjoročni plan je godišnja prodaja oko 100.000 vozila, dok bi, upoređenja radi, ova godina trebalo da se završi sa 60.000 prodatih vozila. Rast prodajnih rezultata u SAD trebalo bi da prati snažan porast prodaje na tržištima Zapadne Evrope i Kine.

„Volvo želi da ostane u SAD. I ne samo da ostane, već i da profitira. Imamo plan i implementiraćemo ga. Već smo ranije prodavali više od 100.000 vozila na ovom tržištu. Naš prvi cilj je da se vratimo na taj nivo, a da ga vremenom i nadmašimo“, izjavio je Håkan Samuelsson, predsednik Volvo Cars kompanije.

Volvov plan obnove na tržištu SAD ima pet elemenata i to su:

  • Kompletno osveženje modelske ponude u sledećih pet godina koje počinje s novim XC90 i V60 Cross Country modelima.
  • Jačanje svesti o brendu kroz udvostručavanje budžeta za marketinške aktivnosti.
  • Fokus na razvoju dilerske mreže i prateće infrastrukture u cilju podrške razvoja brenda.
  • Fokus na glavnim vrednostima brenda u cilju obezbeđivanja premium pozicije.
  • Ulaganje u kvalitet servisnih operacija.

Ovaj plan obnove implementiraće novi menadžerski tim koji je već u funkciji. Naglasiće ga i dolazak nekoliko novih tehnologija, kao što je Drive-E familija snažnih i ekološki prihvatljivih motora, inovativne bezbednosne tehnologije i mogućnosti povezivanja.

Novi XC90 u Los Angelesu

Američka publika po prvi put je dobila uvid u novu generaciju popularnog SUV modela XC90. To je vizuelno upadljiv i kvalitetan premium SUV model sa sedam sedišta koji nudi vrhunske bezbednosne karakteristike, modernu pogonsku tehnologiju i beskompromisnu kombinaciju snage i efikasnosti. Novi XC90 obeležava novo poglavlje u istoriji Volvoa, jer predstavlja novi dizajnerski jezik i tehnološke prednosti nove SPA platforme.

new_Volvo_XC90

Svetska premijera Volvoa V60 Cross Country u Los Angelesu

Na Sajmu automobila u Los Angelesu Volvo je priredio premijeru dugoočekivane Cross Country verzije karavanskog modela V60.

U odnosu na standardni V60, Cross Country verziju krasi povećan razmak od tla od 65 mm. Opremljen je i velikim 18-inčnim ili 19-inčnim točkovima i pneumaticima visokog profila, što, uz neizostavne estetske vrednosti, nudi naglašenu udobnost i nesmetano savladavanje kako visokih trotoara, tako i makadamskih cesta.

Volvo V60 Cross Country
V60 Cross Country prvo stiže u Sjedinjene Američke Države i Kanadu gde će biti dostupan s dobro poznatim petocilindarskim benzincem od 250 KS, sparenim s automatskim menjačem i pogonom na sve točkove.

U ostatku sveta, početkom 2015. godine, V60 Cross Country biće dostupan s novom porodicom Drive-E četvorocilindarskih benzinaca i dizelaša, koji će pokretati prednje točkove, dok će petocilindarski D4 dizelaš pokretati sva četiri točka.

Cross Country brend ima dugačko i istaknuto nasleđe. Volvo je prvi premium proizvođač automobila koji je 1997. godine svom karavanskom modelu V70 ponudio all-road mogućnosti i suptilan off-road styling, čime je stvorio potpuno novo iskustvo u vožnji, a koje je javnost odlično prihvatila.

 

Volvo Srbija PR

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *