Vrednost brenda Hyundai Motor porasla je za 18 procenata, zahvaljujući ubrzanoj elektrifikaciji i viziji buduće mobilnosti

Kompanija Hyundai Motor danas je objavila da je vrednost njenog brenda dostigla 20,4 milijarde dolara na Interbrandovoj listi „Najbolji globalni brendovi 2023”, uz porast vrednosti tokom 13 godina zaredom. Ovo predstavlja treće najveće povećanje vrednosti u odnosu na prethodnu godinu među 100 brendova. Rang brenda kompanije je porastao sa 35. na 32. –– što je prvo povećanje ranga od 2016. godine, delimično bazirano na ubrzanoj elektrifikaciji kompanije Hyundai Motor i viziji buduće mobilnosti.

U 2014, vrednost brenda Hyundai Motor dostigla je 10 milijardi dolara, a za narednih šest godina njegova vrednost je porasla za 4 milijarde dolara. Međutim, nakon što je Euisun Chung imenovan za izvršnog predsednika Hyundai Motor Group, procena je porasla za 6 milijardi dolara tokom samo tri godine. Od kada je 2005. godine ušao u Interbrandovu listu „Najboljih globalnih brendova” sa vrednošću od 3,5 milijardi dolara, brojke su se uvećale skoro šest puta.

Ubrzani uspeh Hyundai Motora u poslednje vreme može se delimično pripisati vođstvu tima top menadžmenta na čelu sa izvršnim predsednikom Chungom. Oni su igrali ključnu ulogu u usmeravanju strateškog pravca kompanije kao isporučioca rešenja za pametnu mobilnost u skladu sa vizijom „Progresa za čovečanstvo”. Pokretačka snaga iza ove transformacije jeste progresivan pristup kompanije inovacijama, tehnologiji i razvoju proizvoda.

„Dok automobilska industrija prolazi kroz transformaciju, Hyundai Motor istražuje buduća rešenja za mobilnost kako bi odgovorio na potrebe potrošača koje se brzo menjaju”, rekao je Sungwon Jee, viši potpredsednik i globalni direktor marketinga u Hyundai Motor Company. „Posvećeni smo boljoj budućnosti za celo čovečanstvo.“

Interbrand je pozitivnu ocenu Hyundai Motora pripisao agilnom odgovoru kompanije na tranziciju elektrifikacije, njenom liderstvu u budućoj promeni paradigme mobilnosti i iskrenim aktivnostima oko vizije brenda „Napredak za čovečanstvo“.

„Hyundai Motor Company pravi velike korake u širenju svoje vizije ‘Progresa za čovečanstvo’ kroz brend IONIQ,” rekao je predstavnik Interbranda. „Hyundai nastavlja da impresionira svojom autentičnom komunikacijom u vezi sa osnovnim ljudskim vrednostima kao što je održivost. Radujemo se rastu kompanije u automobilskoj industriji koja se razvija.”

 

Strategija ubrzane elektrifikacije i vizija buduće mobilnosti

Hyundai Motor se agilno kreće kroz revoluciju elektrifikacije automobilske industrije, baziran na posvećenosti tome da u osloncu na nasleđe pronađe „budućnost u svom poreklu”. Posvećenost brenda inovacijama ilustruju njegova prva dva retro-futuristička električna vozila, IONIQ 5 i IONIQ 6 uzastopni pobednici trija svetskih nagrada za automobile 2022. i 2023. godine.+

Hyundai Motor ima za cilj da održi ovaj zamah, ispunjavajući očekivanja tržišta lansiranjem velikog i vodećeg električnog SUV-a 2024. Kompanija takođe istražuje potencijal vodoničnih vozila visokih performansi kroz N Vision 74, nasleđujući dizajn i duh Pony Coupea .+

Otkako je 2020. proglasio status „provajdera rešenja za pametnu mobilnost”, Hyundai Motor je pratio različite tehnološke inovacije kroz strateška partnerstva. Posvećenost kompanije budućoj mobilnosti ilustrovana je planovima za pokretanje IONIQ 5 robotaksi usluge u SAD

Nastavljajući svoju posvećenost robotskim rešenjima prilagođenim ljudima, Hyundai Motor aktivno podstiče lanac vrednosti kroz saradnju sa svojom laboratorijom za robotiku, Boston Dynamicsom i njegovim Institutom za veštačku inteligenciju u Kembridžu, Masačusets. Kompanija takođe koristi mogućnosti podružnica Hyundai Motor Group za uspostavljanje sveobuhvatnog lanca vrednosti vodonika.

Hyundai Motor pretvara svoju viziju brenda u opipljive rezultate kroz inicijative koje ističu održivost, jednakost i inkluziju usredsređenu na ljude, a koje odjekuju među potrošačima. Aktivnosti kao što su kampanja Healthy Seas, korišćenje okeanskog otpada za enterijere IONIQ 5 i učešće na FIFA svetskim prvenstvima naglašavaju posvećenost ovim vrednostima. Učešće u kampanjama Hope on Wheels i UNDP for Tomorrow dodatno jačaju posvećenost brenda tome da ostvari pozitivan uticaj.

Snaga brenda i prodaja Hyundai Motora značajno su porasli u Severnoj Americi i Evropi. Indija je takođe bila svedok značajnog porasta vrednosti brenda kompanije, koja se pripisuje njenoj reputaciji za stil i inovacije. Taj rast je doprineo trećem mestu u globalnoj prodaji, zajedno sa značajnim povećanjem profita i prihoda, uključujući povećanje godišnjeg prihoda od 21,2 odsto, povećanje godišnjeg operativnog profita od 47 odsto i porast neto dobiti u odnosu na prethodnu godinu. od preko 40 odsto u 2022.

 

Hyundai Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *