Fiat 500 na svoju 65. godišnjicu predvodi celokupnu industriju električnih automobila u Italiji i Nemačkoj tokom prve polovine 2022. godine

FIAT danas slavi 65. godišnjicu svog legendarnog modela 500 – simbola novog koncepta Dolce Vita koji je, u svojoj električnoj verziji, postao evropski lider u električnoj mobilnosti.

„Potpuno električni Novi 500, kao jedini električni model 500, popeo se na podijum evropskog tržišta električnih vozila u prvoj polovini godine,“ rekao je Olivije Fransoa, generalni direktor brenda FIAT i direktor marketinga kompanije Stellantis. „U prvom polugodištu, Novi 500 bio je najprodavanije električno vozilo u Nemačkoj – gde je postao uspešniji i od domaćih električnih automobila.“

Nadalje, takođe je lider u Italiji i popeo se na podijum i u Francuskoj i Španiji. Ovo je opipljiv dokaz njegovog uspeha i toga kako FIAT smatra svoj put ka elektrifikaciji delom svoje istorijske društvene misije.

Stvorili smo mobilnost za sve, lider smo urbane mobilnosti, a sada je naš cilj da urbanu mobilnost ponovo osmislimo, učinimo je održivijom za sve, u skladu sa našom tvrdnjom: „Zeleno je samo kada je zeleno za sve“.

Novi 500 je dizajniran i proizveden u Torinu, i predstavlja simbol italijanske kreativnosti i osvaja fanove proizvoda koji su „Made in Italy“ širom sveta. Novi 500 se trenutno prodaje u 38 država i u četiri različite geografske oblasti: od Evrope do Latinske Amerike, Bliskog Istoka i Japana. Njegov uspeh takođe naglašava 30 međunarodnih nagrada koje su mu dodeljene u devet država od strane javnosti i stručnjaka.

Pošto se sve više pažnje pridaje „zelenoj konverziji“, FIAT je odlučio da ubrza svoju strategiju elektrifikacije na putu ka održivijoj budućnosti. Globalni brend trenutno ima kompletnu gamu elektrificiranih modela u Evropi, i s početkom od 2024. svi njegovi modeli biće električni. Konačno, godine 2027. FIAT će postati potpuno električan u Evropi.

Dve nove priče za slavljenje simbola promena

Kako bi na specijalan način poželeo srećan rođendan svom legendarnom automobilu, FIAT je predstavio dve nove priče koje na zabavan način prikazuju kako je Novi 500 zaista automobil za promenu. U obe reklame, “Evergreen” i “The Stick” glavnu ulogu igra aktivista i oskarovac Leonardo Dikaprio, koji je zeleni ambasador modela New 500 otkad je predstavljen. FIAT je napravio preokret u priči i pokazao da je u pitanju čuvanje planete sa radošću, i kako Leonardo Dikaprio dokazuje, da su vožnja električnih automobila i biti zastupnik održive mobilnosti zabavni i veseli. A postoji samo jedan automobil na svetu koji može da pretvori dužnost u nešto u čemu se može uživati: New 500.

Naša dva spota kreirala je marketinška agencija Leo Burnett, i oni nose potpis nagrađivanog reditelja Martina Vernera. Pritom, zvučna pratnja reklame je originalna vokalna verzija legendarne pesme „La Dolce Vita“ Nina Rote u njenoj originalnoj i nikada ranije objavljenoj verziji iz 1962. godine. FIAT ju je ponovo otkrio u katalogu italijanske izdavačke kuće CAM Sugar koja drži čuva iz istorije kinematografije, uključujući muziku maestra Nina Rote iz Amarcord-a koja se koristi kao upozorenje za pešake („AVAS“) u okviru modela New 500.

 

FCA Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.